Tej jesieni Cropp postawił na współpracę z muzykami. W wybranych sklepach marki znajdziemy kolekcje sygnowane przez Izę Lach i Kamila Bednarka. Na potrzeby inicjatywy, zjednoczenie.com opracowało koncept Cropp FEAT., podkreślający wkład muzyków w stworzenie kolekcji.
– Cropp włącza się w kulturę swoich odbiorców na wielu polach. Tym razem do współtworzenia limitowanych kolekcji postanowiliśmy zaprosić młodych muzyków. Z połączenia ich stylu i charakteru marki Cropp powstały fajne, świeże propozycje – komentuje Arkadiusz Dudkowski, Specjalista ds. Marketingu marki Cropp.
Akcję rozpoczynała premiera kolekcji Beautiful Disaster – Cropp FEAT. Iza Lach. Główną oś kampanii stanowił dedykowany landing page. Stworzona przez zjednoczenie.com strona zawierała lookbook kolekcji, materiał wideo z tworzenia kolekcji oraz teledysk do utworu „Undecided”. Na potrzeby komunikacji w portalu Facebook, przygotowano publikacje utrzymane w tonie linii Beautiful Disaster.
Druga odsłona kampanii FEAT. dedykowana jest kolekcji stworzonej we współpracy z Kamilem Bednarkiem. Promując męska linię Fly Away, przedstawiono zupełnie nową odsłonę landing page’a oraz zrealizowano akcję teaserową na Snapchacie. Ponadto cała kampania wspierana jest działaniami promocyjnymi, które prowadzone są w portalach Facebook i YouTube.
Działania promocyjne obejmowały także towarzyszący obu kolekcjom event CROPP FEAT. PARTY. W ramach wydarzenia, agencja zjednoczenie.com przygotowała LIVE BLOG. Fani marki mieli możliwość śledzić relację z eventu na Snapchacie, Instagramie i Facebooku. Treści opublikowane w dwóch ostatnich mediach pojawiały się na landing page’u akcji w czasie rzeczywistym.
Źródło: mat. pras.