Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Amsterdamskie klimaty – nowy serwis CROPP od Engine

Wraz z pojawieniem się w salonach CROPP kolekcji jesień/zima, wystartował nowy serwis internetowy tej marki. Już po raz piąty został on przygotowany przez agencję Engine, od kilku lat obsługującą ten brand. 

cropp.com

Kampania kontynuowana jest pod hasłem CITY RULEZ i ponownie inspirowana jest klimatem wyjątkowych miast. W zeszłym sezonie był to Stambuł, teraz stolica Holandii. Główną zawartość serwisu stanowią materiały z sesji zdjęciowej zrealizowanej właśnie w Amsterdamie. Bohaterowie sesji to piątka zwariowanych, młodych przyjaciół i … zdezelowana amerykańska furgonetka. Pełnoekranowe fotografie i klip filmowy (autorstwa Łukasza Ziętka) przewijają się na większości podstron witryny.

czytaj:   The Clean & Fresh Mystery

Do dyspozycji użytkowników oddany został interaktywny Look Book. Zawarte w nim zdjęcia posiadają hot spoty, dzięki którym możliwe jest zidentyfikowanie rodzaju i ceny każdego produktu. W ramach podstrony z kolekcjami, prezentowane są motywy najnowszych serii tematycznych. Możliwe jest również przejrzenie każdego modelu z osobna.

cropp.com

Autorzy serwisu, już na etapie projektowania, przywiązali dużą wagę to jego kompozycji wprowadzając subtelną nawigację nie zakłócającą przeglądania zawartości, starannie dobierając typografię i elementy graficzne. Serwis został również zoptymalizowany w taki sposób, aby osiągnąć najlepszy kompromis pomiędzy szybkością jego przeglądania a jakością materiałów zdjęciowych – bardzo ważnych w branży modowej.

czytaj:   Pierwsza kampania agencji Publicis dla marki Krakuski

Witrynę uruchomiono w 4 wersjach językowych – polskiej, angielskiej, czeskiej i po raz pierwszy w rosyjskiej. Rosja to obecnie najdynamiczniej rozwijający się rynek marki CROPP.

Agencja Engine współpracuje z marką CROPP od 2010 roku, jest odpowiedzialna za przygotowywanie jej serwisów www, bloga korporacyjnego, a także m.in. serii kampanii viralowych. Jedna z poprzednich realizacji Engine dla CROPP zdobyła Złotego Orła w kategorii „Kampania zintegrowana”.

czytaj:   Najczęstsze błędy obniżające skuteczność Google Adwords

 

cropp.com

 

Źródło: materiały prasowe CROPP