Agencja K2 przygotowała działania wspierające dla akcji charytatywnej IKEA, prowadzonej pod hasłem: „Każdy pluszak to historia”.
Wszystkie pluszaki, przekazane podczas akcji przez klientów IKEA, trafią do małych pacjentów pogotowia ratunkowego i placówek medycznych. W zamian za każdego pluszaka klienci otrzymują specjalnie nagrane, niepowtarzalne bajki, których bohaterami są właśnie pluszaki IKEA.
Sercem kampanii jest strona www.pluszakidlaedukacji.pl, która oferuje dobrej jakości rozrywkę dla najmłodszych – interaktywną i atrakcyjną wizualnie. Tu znaleźć można 37 bajek. Bajki czytają znane postaci życia publicznego: aktorzy, sportowcy, artyści kabaretowi, piosenkarze. W nagrania zaangażowały się 34 osoby m.in.: Jolanta Kwaśniewska, Małgorzata Foremniak, Robert Korzeniowski, zespół Myslowitz czy Monika Pyrek, a także pracownicy IKEA.
Strona to także interaktywne narzędzie, służące do codziennej zabawy, dzięki któremu dzieci wraz z rodzicami mogą samodzielnie pokierować losami bajkowych bohaterów (pluszaków IKEA) i ułożyć własną historię ze szczęśliwym zakończeniem.