w

Akcja charytatywna Każdy pluszak to historia

Akcja charytatywna każdy pluszak to historia

Agencja K2 przygotowała działania wspierające dla akcji charytatywnej IKEA, prowadzonej pod hasłem: „Każdy pluszak to historia”.

Wszystkie pluszaki, przekazane podczas akcji przez klientów IKEA, trafią do małych pacjentów pogotowia ratunkowego i placówek medycznych. W zamian za każdego pluszaka klienci otrzymują specjalnie nagrane, niepowtarzalne bajki, których bohaterami są właśnie pluszaki IKEA.

Sercem kampanii jest strona www.pluszakidlaedukacji.pl, która oferuje dobrej jakości rozrywkę dla najmłodszych – interaktywną i atrakcyjną wizualnie. Tu znaleźć można 37 bajek. Bajki czytają znane postaci życia publicznego: aktorzy, sportowcy, artyści kabaretowi, piosenkarze. W nagrania zaangażowały się 34 osoby m.in.: Jolanta Kwaśniewska, Małgorzata Foremniak, Robert Korzeniowski, zespół Myslowitz czy Monika Pyrek, a także pracownicy IKEA.

Strona to także interaktywne narzędzie, służące do codziennej zabawy, dzięki któremu dzieci wraz z rodzicami mogą samodzielnie pokierować losami bajkowych bohaterów (pluszaków IKEA) i ułożyć własną historię ze szczęśliwym zakończeniem.

Firmy K2 i IKEA współpracują ze sobą już od ponad 12 lat.
Akcja pluszaki dla edukacji
Akcję wspierają znane nazwiska, m. In. Jolanta kwaśniewska

Wystartowała kampania serwisu znanylekarz. Pl

Wystartowała kampania serwisu ZnanyLekarz.pl

Kampania lowe warsaw dla przeglądu filmów erotycznych

Kampania Lowe Warsaw dla Przeglądu Filmów Erotycznych