Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Kampania telewizyjna Otodom od 180heartbeats+ JUNG v MATT 

Niezależnie od tego czego szukasz, na Otodom znajdziesz to, czego potrzebujesz – to główne przesłanie nowej kampanii Otodom, najpopularniejszego w Polsce  serwisu z nieruchomościami. Za pomysł kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT.

– Kupując lub wynajmując nieruchomość zadajemy sobie szereg pytań i stajemy przed wieloma wyborami. Ile marzeń, tyle możliwości – słyszymy w reklamie. I to prawda, ale niezależnie od preferencji, nawet bardzo nietypowych, wymarzony dom lub mieszkanie znaleźć możemy w naszym serwisie. Ten szeroki wybór nowych i używanych domów i mieszkań wart jest podkreślenia. Mam nadzieję, że w spocie udało nam się zrobić to w lekkiej i przyjemnej dla oka formie – mówi Agata Polińska z Otodom.

Otodom posiada szeroką ofertę ogłoszeń, dużą wiedzę o rynku i największą skuteczność pod względem zapytań zakończonych transakcją. Natomiast jeśli szukając mieszkania zmienimy swoje preferencje, nie musimy zmieniać serwisu. Otodom zapewnia w tej mierze szeroki wybór.

– My, Polacy, uwielbiamy dawać innym “dobre rady” – wyjaśnia insight kampanii Radosław Smorga, business director 180heartbeats + Jung v MATT. – Poprzez humor i odwołanie się w spocie do znanych każdemu poszukującemu nowego lokum sytuacji życiowych, chcieliśmy pokazać, że marka Otodom doskonale sprawdzi się w roli doradcy. Dlatego najlepszą radą dla kogoś szukającego domu lub mieszkania jest polecenie Otodom.

– Wyszliśmy z założenia, że każda rada jest dobra, ale każdy patrzy przez pryzmat swoich potrzeb i marzeń – dodaje Michał Sęk, creative director 180heartbeats + Jung v MATT. – Ilu ludzi, tyle pomysłów na swoje własne miejsce do życia. Jednak niezależnie od tego czy interesuje nas oferta rynku pierwotnego czy wtórnego, kupno czy wynajem, Otodom adresuje wszystkie nasze potrzeby.

Grupą docelową kampanii są młode i rozrastające się rodziny, ale także single. Emisja spotu ruszy z początkiem września. Będzie go można zobaczyć między innymi w Polsacie, TVN-ie i kanałach tematycznych. Działania zaplanowano także w social mediach, a mieszkaniowe porady publikowane będą także w artykułach na Otodom.

Film wyreżyserował Jan Foryś, a za produkcję odpowiada F25. Emisje zaplanował i zakupił dom mediowy Media Concept. Kampania potrwa do końca września.

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *