w

f25 z animacjami dla ING Życie

F25 z animacjami dla ing życie

ING Życie uruchomiło w lipcu nową aplikację, która może pomóc w analizie potrzeb

i priorytetów Klientów oraz w realizacji ich planów na przyszłość. Aplikacji towarzyszy pięć

animacji poklatkowych, przygotowanych przez dom produkcyjny f25.

Potrzeby klienta są badane w formie 10-cio etapowej ankiety. Przy każdym pytaniu pojawia

się zabawna animacja. Narzędzie w przystępny sposób obrazuje różne etapy w życiu

oraz potrzeby, które można zabezpieczyć. Ponadto, pozwala skalkulować przybliżony budżet

potrzebny do realizacji planów na – nawet dość odległą – przyszłość. Każdemu wariantowi

odpowiedzi udzielonej w aplikacji została przyporządkowana szacunkowa wysokość

związanych z nią kosztów. Użytkownicy aplikacji mogą się przekonać, że ubezpieczenie w ING

Życie zapewnia ochronę życia i zdrowia i może pomóc w gromadzeniu środków na dowolny

cel. Zachęca też do skorzystania z porady przedstawiciela ING Życie, udostępniając formularz

kontaktowy.

Na stronie ingzycie.pl, oprócz samej ankiety, pojawiło się pięć animacji poklatkowych.

Bohaterka filmów – Victoria – przedstawia zalety posiadania flagowych produktów ING oraz

systematycznego odkładania pieniędzy na przyszłość z ING Życie. Dodatkowym materiałem

jest „Przyszłość dziecka” – film odnoszący się do kosztów związanych z wychowaniem i

edukacją dzieci oraz zapewnieniem dobrego startu w ich dorosłość. Filmy w przystępny

sposób pokazują na jakie potrzeby odpowiada dane ubezpieczenie oraz pozwalają

na porównanie ich zalet. Za reżyserię filmów odpowiadali Mikołaj Sadowski i Bartek

Piotrowski, producentem był Marcin Dworucha, dyrektor zarządzający domu produkcyjnego

f25.

„Produkcyjnie to były dwa dni żmudnej pracy na planie zdjęciowym. W tym czasie

wykonaliśmy około 5000 zdjęć. Postprodukcja trwała 2 tygodnie. To był bardzo ciekawy

projekt, bardzo ważne były w nim wcześniejsze przygotowanie i zaplanowanie każdego ruchu

oraz staranność prac na planie zdjęciowym. Na tego typu projektach niewiele widać na

samym planie, po prostu robi się zdjęcia, nie da się obejrzeć dubla, jak w filmie, co utrudnia

zadanie.” – mówi Marcin Dworucha.

Za stworzenie aplikacji odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT.

źródło: mat. pras.

Każdy może być inwestorem

Każdy może być inwestorem

Every sound makes music

Every Sound Makes Music