Wystartowała nowa kampania tygodnika Wprost, której hasłem przewodnim jest zdanie „nie ma świętych krów”.
Kampania została przygotowana przez agencję BBDO, autorem konceptu kreatywnego i scenariuszy spotów jest Michał Nowosielski – dyrektor kreatywny agencji, a autorem claimu jest sam naczelny tygodnika – Sylwester Latkowki. A kampania poprzedzona została badaniami przeprowadzonymi przez kancelarię marketingową BrandAuditors. Za zakup mediów odpowiada agencja Nano.
Jak podaje tygodnik: „Celem kampanii jest zwrócenie uwagi czytelników na zmiany, jakie przeszedł tygodnik w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Pod kierownictwem Sylwestra Latkowskiego tytuł nabrał wyrazistości i jest obecnie jedynym polskim tygodnikiem, w którym funkcjonuje dział śledczy. Publikacje tygodnika „Wprost” coraz częściej są przedmiotem debaty publicznej i źródłem publikacji w innych mediach. Hasło: „Nie ma świętych krów” to swoiste credo redakcji, którą kieruje Latkowski.”
Kampania obejmuje reklamy w prasie, spoty w radiu, telewizji i wybranych sieciach kin, promocję w internecie oraz outdoor.
źródło: mat. pras.