On zachowuje się jak szef – ona się rządzi. On zostając po godzinach pokazuje zaangażowanie, ale ona jest samolubna, ponieważ w ten sposób poświęca życie rodzinne. Filipińśki spot szamponów Pantene pokazuje, jak różne (i krzywdzące) bywa postrzeganie mężczyzn i kobiet w miejscu pracy.
Spot zrealizowany przez agencje BBDO Guerrero z Manili odkrywa bolesną prawdę o stereotypach, z którymi muszą mierzyć się kobiety zajmujące wysokie stanowiska i zmuszone rywalizować o szacunek z mężczyznami. W kolejnych scenach reklamy widzimy, jak szef zmienia się w rządzącą się szefową, przekonujący mówca w kobietę, która próbuje narzucić swoje zdanie oraz parę, która wspólnie przygotowuje się do wyjścia – zgodnie z etykietkami on o siebie dba, ale ona, robiąc to samo, wychodzi na próżną.
Spot kończy się hasłem „Nie pozwól, by etykietki Cię powstrzymywały. Bądź silna i lśnij”. Dopiero końcowa scena, w której widzimy młodą kobietę z rozwianymi włosami, a także ostatnie zdanie subtelnie nawiązują do właściwego celu reklamy, czyli przedstawienia produktów Pantene.
W swej ideowej, antydyskryminacyjnej wymowie, spot jest wyjątkowo udany. Podobnego zdania jest Sheryl Sandberg, szefowa Facebooka i jedna z najpotężniejszych bizneswomen na świecie, która poleciła filipińską reklamę Pantene na swoim profilu.