in

Kampanie profrekwencyjne [IAA POWER PODCAST]

Kampanie profrekwencyjne

Co my jako branża komunikacji marketingowej możemy zrobić dla wyborów i dla kraju? Czy powinniśmy się angażować w kampanie profrekwencyjne? Jakie inicjatywy są prowadzone i jakie wartości za nimi stoją? W najnowszym odcinku IAA POWER PODCAST ekspertki komunikacji marketingowej – Dorota N. Haller i Zofia Sanejko – rozmawiają o tym, dlaczego warto zdecydować 15 października, jak będzie wyglądał nasz kraj.

Podnoszenie świadomości obywatelskiej, pokazywanie, że udział w wyborach to prawo, z którego warto skorzystać, to główne cele licznie obecnie prowadzonych kampanii profrekwencyjnych, w które angażuje się również, zwykle pro bono, branża marketingowa.

Jeżeli coś umiem, mam jakieś doświadczenie, to czuję potrzebę, żeby to wykorzystać w jak najlepszy sposób, dla dobra nie tylko swojego – tłumaczyła Zofia Sanejko,  dyrektor obsługi kluczowych klientów w kancelarii LGL, aktywnie wspierająca kampanię „To Twój wybór. Idź na wybory” (piszemy o niej tutaj) – Nie wyobrażam sobie, żebym nie starała się jakoś pomóc, żeby kraj, w którym mieszkam był jak najlepszy i aby mnie, moim bliskim i przyjaciołom dobrze się w nim żyło – dodaje.

Jak zauważyła Dorota N. Haller, wiceprezeska Zarządu IAA Polska, CMO w Honor Polska, to kobiety są grupą docelową większości prowadzonych kampanii profrekwencyjnych. To bowiem one częściej rezygnują z prawa głosu lub głosują zgodnie z decyzją partnera, czy współmałżonka. W wyborach niedoreprezentowana jest grupa młodych kobiet w wieku 18-35 lat. Druga grupa, której obecność przy urnach i oddane głosy mogą okazać się decydujące, to kobiety dojrzałe, w wieku 50+, których jest w Polsce najwięcej.  

Każdy głos jest ważny i każdy głos aktywizujący innych jest ważny – podkreśla Dorota N. Haller, która jest zaangażowana w apolityczne, profrekwencyjne inicjatywy – „Kobiety na wybory”( i „Wspieram sukces kobiet”(https://wspieramsukceskobiet.pl/) – Warto iść na wybory i przekonać do tego innych. Zabierz na wybory przyjaciółkę, kuzynkę, mamę, koleżankę – z pasją przekonuje.

We wsparcie wyborczych kampanii profrekwencyjnych angażuje się IAA Polska. Zarząd Stowarzyszenia podjął uchwałę o aktywnym wspieraniu inicjatyw, których celem jest zachęcanie do wzięcia udziału w wyborach, a zrealizowany podcast jest jednym z wyrazów zaangażowania.

Zapraszamy do wysłuchania podcastu, dostępnego na:

  • Spotify

  • oraz w wersji video na YouTube

IAA POWER PODCASTS to puls branży marketingowej, nowy format dyskusji, proponowany przez IAA Polska.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Gi group holding

Nie daj się oszukać #NaRekrutera. Gi Group Holding rusza z kampanią, która otwiera oczy na niebezpieczeństwa rekrutacyjne

Nie dla idiotów

MediaMarkt jest marką, której każda kolejna kampania miała doprowadzić do klęski wizerunkowej i sprzedażowej. W tym roku obchodzi 25. lecie