w

Kawa dla miłośników designu

Kawa dla miłośników designu

Jeśli w kawie cenisz sobie nie tylko smak, ale i design opakowania, jesteś idealnym odbiorcą Kërning – brazylijskiej kawy skierowanej do osób interesujących się sztuką.

Wykorzystanie typografii jako metody różnicującej opakowanie kawy to sposób wyróżnienia się na rynku oferującym rozmaite jej rodzaje w równie pomysłowych opakowaniach. Torebki, kubki czy dzbanki Kërning to połączenie dobrego smaku poprzez odważne zestawienie figur geometrycznych. Innowacyjna jest również kategoryzacja kawy jako Regular, Bold i Light, co zazwyczaj kojarzone jest wyłącznie z branżowym językiem grafików.

Produkt jest przypisany do segmentu premium, a jego projektem zajęła się firma Sweety Branding Studio.

Kerning_0004

Kerning_0005

Kerning_0009

Kerning_0006

Kerning_0012

Kerning_0013

Kerning_0011

Rusza pierwsza polska inicjatywa dla młodych adeptów public relations - młody pr

Rusza pierwsza polska inicjatywa dla młodych adeptów public relations – Młody PR

Raport: mobile marketing w polsce

Raport: Mobile Marketing w Polsce