w

Rusza pierwsza polska inicjatywa dla młodych adeptów public relations – Młody PR

Rusza pierwsza polska inicjatywa dla młodych adeptów public relations - Młody PR

Coraz więcej młodych osób swoją zawodową przyszłość wiąże z public relations. To
ciekawa (podobno) i pożądana praca. Tylko jak zacząć? Gdzie zdobyć pierwsze szlify
pozwalające poznać podstawy zawodu? Gdzie zdobyć pierwsze doświadczenie? Tutaj
pojawia się Młody PR! To projekt non-profit mający na celu promowanie public relations i
dobrych zasad zawodu wśród młodych osób.

Pomysł na projekt zrodził się w listopadzie 2013 roku. Wtedy na jednym ze spotkań
PSPR przedstawiłem swoją wizję projektu i zacząłem zbierać zespół. Przez następne kilka
miesięcy pomysły przekształcałem w działania. Powstała strona, blog, itd.
– mówi Marcin
Rutkowski, pomysłodawca projektu. – Do współpracy zapraszam także wszystkich
zawodowo zajmujących się komunikacją. Również tych z większym stażem.

Obszary zainteresować projektu są tak obszerne, jak cały PR. Będzie więc zajmować się
media relations, komunikacją wewnętrzną, identyfikacją wizualną, social media,
organizacją eventów, e-PR czy zarządzaniem kryzysowym. Nie zabraknie również
zagadnień z nowych obszarów PR czyli, np.: user experience czy mobile. W planach jest
współpraca z organizacjami studenckimi i uczelniami, firmami i agencjami PR, szkolenia z
komunikacji, a w dalszej przyszłości spotkania i konferencje – również online.

!
Od początku inicjatywę Młody PR wspiera Śląski Oddział Polskiego Stowarzyszenia Public
Relations oraz Brand24. Więcej na temat projektu można przeczytać na stronie.

Źródło: mat. pras.

Michał Sławiński: o tym, czego nie sprzedasz seksem

Michał Sławiński: o tym, czego nie sprzedasz seksem

Kawa dla miłośników designu

Kawa dla miłośników designu