w

Konkurs Innovation 2017

Konkurs innovation 2017

Łamiesz schematy? Płyniesz pod prąd? Eksperymentujesz? Odnosisz sukcesy?  Zgłoś się do konkursu Innovation 2017!

Uczestnicy konkursu mają do wyboru trzy kategorie:

  1. 1. Innowacyjny biznes: produkt, usługę, model biznesowy, e-commerce/m-commerce – koncepcje, których wartość wynika z eliminacji barier lub wykorzystywaniu synergii.
  2. 2. Innowacyjne doświadczenie – nowatorskie pomysły na doświadczenia wzmacniające więź ludzi z markami.
  3. 3. Innowacyjne media – gdzie można zgłaszać sposoby dotarcia do właściwych ludzi, we właściwym miejscu, i o właściwym czasie.

Termin zgłoszeń do konkursu upływa 10.03.2017.

Rozstrzygniecie konkursu i rozdanie nagród odbędzie się 24 kwietnia podczas pierwszego dnia Forum Innovation 2017.

Przewodniczącym jury konkursu Innovation jest Witold Ziobrowski, Wiecprezes Grupy Neuca.

Więcej o Konkursie i Forum Innovation 2017 na: www.innovation.sar.org.pl

Innovation 2017 to merytoryczna, interdyscyplinarna inicjatywa branżowa dotycząca „nowych rzeczy w marketingu”,  stanowiąca platformę wymiany myśli i doświadczeń. Ideą Innovation 2017 jest umożliwienie zaprezentowania  innowacyjnych projektów i pierwszych testów rozwiązań oraz łączenie tych, którzy eksperymentują szukając nowych wzorców działań marketingowych z tymi, którzy nie wiedzą od czego zacząć.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Współorganizatorzy:  Saatchi&Saatchi, Havas Media Group

Partnerzy:  NIELSEN,  AMS,  Procte&Gamble, Gazeta Next, ZFPR, Lewiatan

Patronat medialny: Gomobi, F5, ADMONKEY

Audytor konkursu: LSW

Gra o tron ikea

Gra o tron w Ikea

Youtube

YouTube może stracić 750 mln dol. przez bojkot reklamodawców