Łamiesz schematy? Płyniesz pod prąd? Eksperymentujesz? Odnosisz sukcesy? Zgłoś się do konkursu Innovation 2017!
Uczestnicy konkursu mają do wyboru trzy kategorie:
- 1. Innowacyjny biznes: produkt, usługę, model biznesowy, e-commerce/m-commerce – koncepcje, których wartość wynika z eliminacji barier lub wykorzystywaniu synergii.
- 2. Innowacyjne doświadczenie – nowatorskie pomysły na doświadczenia wzmacniające więź ludzi z markami.
- 3. Innowacyjne media – gdzie można zgłaszać sposoby dotarcia do właściwych ludzi, we właściwym miejscu, i o właściwym czasie.
Termin zgłoszeń do konkursu upływa 10.03.2017.
Rozstrzygniecie konkursu i rozdanie nagród odbędzie się 24 kwietnia podczas pierwszego dnia Forum Innovation 2017.
Przewodniczącym jury konkursu Innovation jest Witold Ziobrowski, Wiecprezes Grupy Neuca.
Więcej o Konkursie i Forum Innovation 2017 na: www.innovation.sar.org.pl
Innovation 2017 to merytoryczna, interdyscyplinarna inicjatywa branżowa dotycząca „nowych rzeczy w marketingu”, stanowiąca platformę wymiany myśli i doświadczeń. Ideą Innovation 2017 jest umożliwienie zaprezentowania innowacyjnych projektów i pierwszych testów rozwiązań oraz łączenie tych, którzy eksperymentują szukając nowych wzorców działań marketingowych z tymi, którzy nie wiedzą od czego zacząć.
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Saatchi&Saatchi, Havas Media Group
Partnerzy: NIELSEN, AMS, Procte&Gamble, Gazeta Next, ZFPR, Lewiatan
Patronat medialny: Gomobi, F5, ADMONKEY
Audytor konkursu: LSW