in

Kreatura 2022: nagroda specjalna za kampanię “Pełnosprawni w miłości” dla Agencji Nie Do Ogarnięcia i Fundacji Avalon

Organizatorzy tegorocznego konkursu KREATURA zdecydowali się przyznać nagrodę specjalną za odważne włączenie do debaty publicznej tematu miłości i życia seksualnego osób z niepełnosprawnościami. To nagroda dla Agencji Nie Do Ogarnięcia i Fundacji Avalon za kampanię “Pełnosprawni w miłości” realizowanej w ramach Projektu  Sekson. 

To dla nas ogromne wyróżnienie i satysfakcja, ale także dodatkowa motywacja do realizacji kolejnych projektów. “Pełnosprawni w miłości” to coś więcej niż kampania. To sposób na pokazanie społeczeństwu, że osoby z niepełnosprawnościami mogą w pełni korzystać z życia, na wielu płaszczyznach. A niepełnosprawność ruchowa, proteza, wózek czy inne formy ograniczeń ruchowych, które kojarzą nam się głównie z cierpieniem – nie przeszkadzają w miłości – mówi Helena Szczuka, Kierowniczka Działu Komunikacji i Promocji Fundacji Avalon

Kampania realizowana była w ramach Projektu Sekson. Do udziału zostały zaproszone pary i rodziny, dla których niepełnosprawność ruchowa to codzienność. – Punktem wyjścia do zaproponowanej przez nas koncepcji kreatywnej było zderzenie odbiorców ze stereotypami, a następnie pokazanie im, jak wygląda rzeczywistość. Zależało nam na tym, aby pokazać, bardzo podstawową, ale też bardzo nieoczywistą w Polsce rzecz: rodzicielstwo i seksualność osób doświadczających niepełnosprawności JEST, ISTNIEJĄ, SĄ NORMALNE. Tak, osoby z niepełnosprawnościami mogą budować związki, zakładać rodziny, być partnerami i rodzicami. Tak, osoby z niepełnosprawnościami mogą, chcą i kochają uprawiać seks i to robią. – mówi Marcin Sikorski, Creative director w  Agencji Nie Do Ogarnięcia.

Działania kampanijne obejmowały m.in. spoty TV, kampanię radiową, outdoorową i digitalową. Do współpracy zaangażowani zostali także influencerzy oraz liczni twórcy internetowi..

Fundacja Avalon jest jedną z największych organizacji w Polsce realizujących działania na rzecz wsparcia i poprawy jakości życia osób z niepełnosprawnością oraz przewlekle chorych. Powstała w 2006 roku, a od 2009 posiada status Organizacji Pożytku Publicznego. Aktualnie posiada blisko 13’000 podopiecznych w całej Polsce, a łączna suma wypłaconego wsparcia na rzecz osób z niepełnosprawnościami przekroczyła 300mln. 

Agencja Nie Do Ogarnięcia to agencja kreatywna 360, której specjalnością są działania niestandardowe. Agencja ralizowała projekty dla marek  tj. ALDI POLSKA, ŁOMŻA, pracuj.pl oraz organizacji społecznych tj. Fundacja Avalon, Fundacja Anny Dymnej Mimo Wszystko czy Czytaj.pl. 


  1. Agencja Nie Do Ogarnięcia wygrywa przetarg na kampanię wizerunkową enel-med
  2. Agencja Nie Do Ogarnięcia dla Frugo
  3. Agencja Nie Do Ogarnięcia rozpoczęła działalność

 

One Comment

    Jak prowadzić skuteczny marketing dla restauracji? Sprawdź rozwiązania! Solidna kampania marketingowa umacnia pozycję restauracji na rynku, pozwala nawiązać i utrzymać trwałe relacje z gośćmi.

    Marketing dla restauracji – dlaczego jest niezbędny?

    Mgid uruchamia interaktywne reklamy w formacie rich media, pozwalające reklamodawcom przyciągnąć uwagę odbiorców i zwiększyć ich zainteresowanie reklamą

    MGID uruchamia interaktywne reklamy w formacie rich media, pozwalające reklamodawcom przyciągnąć uwagę odbiorców i zwiększyć ich zainteresowanie reklamą