w

Krupińska, Szczawińska i Malinowska w kampanii marki Natura Siberica

Krupińska, szczawińska i malinowska w kampanii marki natura siberica

#OddajeSieNaturze to wielokanałowa kampania marki Natura Siberica, która ma na celu promowanie świadomych wyborów kobiet w kwestii dbania o siebie i swoje ciało. Akcja obejmuje działania media relations, digitalowe oraz w mediach społecznościowych, a także współpracę z popularnymi influencerkami. W akcję zaangażowano gwiazdy: Paulinę Krupińską, Kamilę Szczawińską i Karolinę Malinowską. Kampanię #OddajeSieNaturze współtworzą Ewa Wójcikowska z 7PR, agencja Triple PR oraz i Fine Art Media.

Natura Siberica to marka kosmetyków organicznych produkowanych w Unii Europejskiej z naturalnych składników roślinnych pochodzących z Syberii. Kampania skierowana jest głównie do kobiet, które podejmują decyzje zakupowe zarówno dla siebie, jak i swojej rodziny. Podkreślana jest świadomość wyborów i fakt, jak ważne są produkty, których używamy do codziennej pielęgnacji. To, co najlepsze jest naturalne, stąd tytuł kampanii – #OddajeSieNaturze.

Kochane babeczki, wiemy że od leżenia na kanapie 🛋 forma się nie zrobi🏃🏻‍♀️💃🏻👯‍♀️. A formę trzeba zrobić, bo sezon na odkrycie większej ilości ciała zbliża się wielkimi krokami i jak się w porę nie ogarniemy, to będziemy się zakrywać a nie pokazywać 👙😀 Trzeba się odpowiednio przygotwać💪🏼😉 Ja po dwójce dzieci🤰🏻🤰🏻 mam co przygotować… Testuje teraz naturalne kosmetyki od @naturasibericapolska z serii Faroe, które są wegańskie👌🏼 Na pierwszy strzał poszedł peeling i krem do ciała z algami, który modeluje ciało, odżywia i wygładza tak samo jak scrub. To już możemy robić w pozycji siedzącej i najlepiej bez spodni 😂😂😂 #przygotowniadolata #przygotowaniadosezonubikini #jestcorobić #98procentnaturalnychskładników #OddajeSieNaturze #NaturaSiberica #NaturaSibericaPolska A jakie są Wasze sposoby na dobrą formę? Czekam na propozycje, jak ją zrobić żeby się było miło i przyjemnie 😂😉💪🏼

Post udostępniony przez Paulina Krupińska Official (@pkrupinska)

Kampanię rozpoczęła akcja teaserowa, podczas której Paulina Krupińska, Kamila Szczawińska i Karolina Malinowska pojawiły się na swoich profilach instagramowych z kartką opatrzoną tajemniczym hashtagiem #OddajeSieNaturze. Równolegle podobne posty opublikowała grupa wybranych blogerek. Po kilku dniach nastąpiło odsłonięcie kart. W ramach akcji powstał dedykowany landing page oraz profile w mediach społecznościowych. Równolegle prowadzone są działania media relations oraz reklamowe. Kampania potrwa do końca czerwca.

Za koncepcję i koordynację kampanii dla marki Natura Siberica odpowiada Ewa Wójcikowska z 7PR. Działaniami media relations oraz współpracą z blogerami zajmuje się agencja Triple PR. Agencja mediowa Fine Art Media realizuje działania digital.

Akcja promuje trzy linie kosmetyczne: Alladale, Sareemaa i Faroe, które łączą trzy, niezwykle istotne kwestie: wszystkie zawierają aż 98,09% składników naturalnych, ich jakość została potwierdzona przez certyfikat Natural&Organic German BDIH COSMOS, są w pełni wegańskie czego dowodem jest Certyfikat Vegan Society. Wszystkie linie dostępne są w drogeriach sieci Rossmann.

„Ekologiczny”, „naturalny”, „bio”, „organiczny” – to określenia często spotykane na opakowaniach kosmetyków. Brak odpowiednich regulacji sprawia jednak, że niektórzy producenci używają ich bezpodstawnie. Marka Natura Siberica buduje świadomość wśród kobiet. Kupuj mądrze, czytaj etykiety – oddaj się naturze i ciesz się zdrowiem i urodą – Anna Luks Marketing Manager firmy Eurus, głównego dystrybutora marki Natura Siberica

 

Jeden komentarz

Dodaj odpowiedź
  1. I dobrze, może wśród kobiet wzrośnie świadomość tego, co w siebie wcierają 🙂 Ja mimo wszystko wziąłbym pod lupę skład tych organicznych kosmetyków, bo to, że się tak nazywają, nie zawsze oznacza, że są dla ciała w 100% bezpieczne 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zalando wprowadza program partnerski

Zalando wprowadza program partnerski

Adam nawałka w kampanii agencji publicis dla berlinek

Adam Nawałka w kampanii agencji Publicis dla Berlinek