w

Lajkonik i altavia.kamikaze uruchamiają nostalgiczny powrót do dzieciństwa z nową kampanią

Lajkonik

Agencja altavia.kamikaze i marka Lajkonik łączą siły, aby wprowadzić nową kampanię dla linii produktowej Lajkonik Junior. Kampania, nazwana „Legendarna podróż do dzieciństwa”, skierowana jest głównie do millenialsów, którzy są rodzicami małych dzieci. Akcja ma na celu pobudzenie sentymentu, inspirowanie do aktywnego rodzicielstwa i spędzania więcej czasu na świeżym powietrzu.

Paweł Przybylski, senior creative planner w altavia.kamikaze, wyjaśnia: „Zabieramy rodziców wraz z dzieciakami w podróż do krainy rozrywek z dzieciństwa dorosłych. Po drodze czekają na nas cztery przystanki, przy których zatrzymamy się, by odkrywać kolejne wspomnienia i inspiracje rodem z lat 80-tych i 90-tych.”

Główne elementy kampanii

W ramach kampanii odbywa się seria 4 konkursów, z różnymi tematami w każdym tygodniu. Kampania jest wspierana na platformach społecznościowych, w tym przez influencerów i media płatne. Pierwszy z konkursów, oparty na kategorii „Baśnie i legendy”, nawiązuje do audiobooka „Przygody Baltazara Gąbki”.

Jednym z zadań konkursowych jest opis, który z produktów Lajkonik Junior użyłby uczestnik do przechytrzenia Don Pedro, a nagrodami są zestawy kodów do EmpikGo i przekąski Lajkonik Junior.

Kampania ma również cele marketingowe, takie jak budowanie świadomości marki, zwiększenie lojalności klientów i dotarcie do nowych konsumentów.


  1. Nowa kampania Dealz Radość nie do ukrycia
  2. Nowa kampania Mastercard Music z duetem Bedeos 2115 & Dawid Kwiatkowski
  3. Škoda i TOPR zachęcają do odkrywania Tatr w jubileuszowej kampanii

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Gang mocniaków

Biedronka: nowa odsłona kultowej akcji lojalnościowej Gang Mocniaków

K2 precise

Volkswagen ze wsparciem K2 Precise z Grupy Fabrity