Spis treści
Agencja altavia.kamikaze i marka Lajkonik łączą siły, aby wprowadzić nową kampanię dla linii produktowej Lajkonik Junior. Kampania, nazwana „Legendarna podróż do dzieciństwa”, skierowana jest głównie do millenialsów, którzy są rodzicami małych dzieci. Akcja ma na celu pobudzenie sentymentu, inspirowanie do aktywnego rodzicielstwa i spędzania więcej czasu na świeżym powietrzu.
Paweł Przybylski, senior creative planner w altavia.kamikaze, wyjaśnia: „Zabieramy rodziców wraz z dzieciakami w podróż do krainy rozrywek z dzieciństwa dorosłych. Po drodze czekają na nas cztery przystanki, przy których zatrzymamy się, by odkrywać kolejne wspomnienia i inspiracje rodem z lat 80-tych i 90-tych.”
Główne elementy kampanii
W ramach kampanii odbywa się seria 4 konkursów, z różnymi tematami w każdym tygodniu. Kampania jest wspierana na platformach społecznościowych, w tym przez influencerów i media płatne. Pierwszy z konkursów, oparty na kategorii „Baśnie i legendy”, nawiązuje do audiobooka „Przygody Baltazara Gąbki”.
Jednym z zadań konkursowych jest opis, który z produktów Lajkonik Junior użyłby uczestnik do przechytrzenia Don Pedro, a nagrodami są zestawy kodów do EmpikGo i przekąski Lajkonik Junior.
Kampania ma również cele marketingowe, takie jak budowanie świadomości marki, zwiększenie lojalności klientów i dotarcie do nowych konsumentów.