6 grudnia ruszyła nowa kampania wizerunkowa PZU którą przygotowała agencja Leo Burnett Warszawa. Działania obejmują wiele kanałów komunikacji – TV, POS, jak również działania w digital oraz social media.
„To wyjątkowa kampania, bo kręcona w wyjątkowych czasach, gdzie wartości, takie jak odpowiedzialność i opieka nad bliskimi nabierają szczególnego znaczenia. W najnowszym spocie reklamowym opowiadamy o potrzebie, która towarzyszy nam na każdym etapie życia i jest ważna dla nas wszystkich. To potrzeba, troski i ochrony naszych najbliższych. W PZU doskonale to rozumiemy, dlatego wsparcie i ochrona naszych Klientów jest również nasza misją”. – mówi Michał Lutostański, dyrektor Biura Marketingu PZU.
„Mimo, że chcemy jak najlepiej opiekować się bliskimi, to nie zawsze jesteśmy w stanie być tam, gdzie nas potrzebują. Warto mieć wtedy troskliwego partnera, który wesprze nas w każdej sytuacji, na którym po prostu można polegać. Takim partnerem chcemy być dla naszych Klientów i chcemy aby zawsze czuli się bezpiecznie”. – dodaje Agnieszka Rzepkowska, dyrektor ds. komunikacji marketingowej PZU.
Kampania powstała przy współpracy domu produkcyjnego Prime Time, planowanie mediów natomiast leżało po stronie domu mediowego Sigma.