w

Marcin Dorociński i Piotr Fronczewski w kampanii „Jesteśmy na TY”

Tyskie casting jestesmy na ty

Marcin Dorociński i Piotr Fronczewski zaskoczyli uczestników podczas nietypowego castingu. Popularna para aktorów niespodziewanie pojawiła się w trakcie odgrywania scen, a uczestnicy nie kryli emocji.

Casting z udziałem Piotra Fronczewskiego i Marcina Dorocińskiego był częścią kampanii „Jesteśmy na TY” zwracającej uwagę na to, że więcej nas łączy niż dzieli. Celem akcji było zachęcenie do poznania się osób z pozornie odmiennych światów. Spotkanie doświadczonego aktora z adeptem pokazało, że mają ze sobą wiele wspólnego, i w każdych okolicznościach warto być sobą i na TY.

Zadanie podczas przesłuchania polegało na odegraniu sceny spotkania z nieznajomą osobą. Uczestnicy nie wiedzieli, że biorą udział w nietypowym castingu, w którym wystąpią z Marcinem Dorocińskim i Piotrem Fronczewskim. Znani aktorzy pojawiali się niepostrzeżenie w środku scen.

Poprzez akcję – casting – Tyskie pokazuje, że każdy dystans można skrócić. Spotkanie amatorów aktorstwa z legendami kina obrazuje ponadczasową misję i cel marki. Ambasadorowie chętnie wzięli udział eksperymencie, ponieważ wartości takie jak wzajemny szacunek, otwartość i zwyczajne ludzkie relacje są im bardzo bliskie. Zarówno Marcin, jaki Piotr to prawdziwi dżentelmeni, wzory uprzejmości i klasy. Dlatego są ambasadorami przechodzenia na TY.

Z przesłuchania powstał film na podstawie pomysłu wiodącej agencji marki Tyskie Kompanii Piwowarskiej – Huty 19 im. Joachima Fersengelda w reżyserii Tadeusza Śliwy.

Autorem zdjęć jest Mikołaj Syguda, montażem zajął się Robert Gryka, za dźwięk odpowiada Sergiusz Oczkowski, a reżyserką obsady – Halszka Kamińska.

Produkcją wydarzenia zajął się: Moon Films, postprodukcją: Televisor, a udźwiękowieniem: Juice. Planowanie mediów: Zenith.


  1. Wavemaker x L’Oreal. Kampania launchowa nowego zapachu YSL
  2. Rusza kolejna odsłona kampanii Dzień na U Fundacji Rak’n’Roll  
  3. Duet Lanberry & Tribbs x marka Pandora x agencja JU
Lokowanie produktu

Lokowanie produktu w teledyskach dzięki platformie InMusicLocated

Social media

Raport Social Media 2023