Klient: Marka Paradyż – 100% polskiego kapitału, 25 lat doświadczenia, ponad 1700 pracowników, dostępność w blisko 40 krajach
Cel: podbój Wysp Brytyjskich
Środki: HOPA Studio – 100% polskiego kapitału, 7 lat doświadczenia, 2 głowy, 2 monitory, 4 ręce
Przychodzi Paradyż do HOPA studio
Zakres prac studia obejmował stworzenie strony internetowej dedykowanej rynkowi brytyjskiemu. Zdecydowano się na stonowaną, jasną kolorystykę i przejrzystą formę, która nie będzie przesłaniać contentu i pozwoli wysunąć się produktom firmy Paradyż na pierwszy plan.
Równolegle trwały prace nad serią key visuali mających przekazać prosty komunikat – Paradyż jest obecny na Wyspach Brytyjskich. Ponownie skupiono się na pierwszoplanowym ukazaniu marki. Mikroświat symboli osadzony w ceramicznej przestrzeni został/zostanie wykorzystany w prasie (Icon, Hospitality Interiors, Sleeper) i internecie. Ten motyw będzie również towarzyszył marce na targach 100% design – największym branżowym wydarzeniu w Wlk. Brytanii.
A wyszło tak:
Więcej na www.paradyz.co.uk
O tym, dlaczego akurat oni, mówią przedstawiciele HOPA studio
Jesteśmy warszawskim studiem kreatywnym. Doświadczenie i znajomość rynku zdobywaliśmy najpierw w niezależnych od siebie agencjach, w końcu dzieląc razem biurko w Mamastudio. Po kilku latach pracy w branży reklamowo-brandingowej i setkach projektów, postanowiliśmy połączyć siły i stworzyć coś nowego.
Mamy wyobraźnię, wiedzę i narzędzia, dzięki którym wiemy, jak tworzyć przejrzyste, wyróżniające się systemy identyfikacji wizualnej, które komunikują i inspirują. I jeden jasny cel – dobrą robotę.
Dotychczas pracowaliśmy dla takich marek jak: Peugeot, PGNiG, Amica, Radio Zet, Skandia, Ministerstwo Gospodarki, Carlsberg Polska, telewizja N, HBO, Credit Agricole, MTV, Eurozet, ArsThanea, Agora, cdp.pl, AdPilot. Mamy też oko na fajne inicjatywy i małe firmy, doceniające dobre projektowanie.