Martyna Mleczak dołącza do działu Strategy & New Business NuOrder. Rozbudowa działu jest wyrazem wytyczonego przez Zarząd w ubiegłym roku kierunku rozwoju, który w ciągu ostatnich 12 miesięcy pozwolił agencji wygrać ponad 50% przetargów.
Martyna Mleczak zajmie się budowaniem strategii marketingowych dla klientów NuOrder kładących nacisk na narzędzia i media digitalowe. Martyna będzie również istotnym wsparciem działu w rozbudowie portfolio klientów.
Mocne podstawy strategiczne są kluczowym wyróżnikiem naszej agencji i głównym powodem, dla którego wygrywamy ponad 50% przetargów, w których bierzemy udział. Cieszymy się, że nasi klienci rozumieją, że dopracowana strategia komunikacji i unikalna kreacja mają gigantyczny wpływ na późniejszą efektywność kampanii mediowych. – Michał Siejak, zarządzający agencją NuOrder.
Przed dołączeniem do NuOrder, Martyna pracowała jako Social Media Manager marki Frosta, a następnie jako Paid Social Specialist w Group M, obsługując międzynarodowe marki z branży technologicznej, beauty i FMCG.