in ,

Martyna Mleczak dołącza do działu Strategy & New Business NuOrder

Martyna mleczak

Martyna Mleczak dołącza do działu Strategy & New Business NuOrder. Rozbudowa działu jest wyrazem wytyczonego przez Zarząd w ubiegłym roku kierunku rozwoju, który w ciągu ostatnich 12 miesięcy pozwolił agencji wygrać ponad 50% przetargów.

Martyna Mleczak zajmie się budowaniem strategii marketingowych dla klientów NuOrder kładących nacisk na narzędzia i media digitalowe. Martyna będzie również istotnym wsparciem działu w rozbudowie portfolio klientów.

Mocne podstawy strategiczne są kluczowym wyróżnikiem naszej agencji i głównym powodem, dla którego wygrywamy ponad 50% przetargów, w których bierzemy udział. Cieszymy się, że nasi klienci rozumieją, że dopracowana strategia komunikacji i unikalna kreacja mają gigantyczny wpływ na późniejszą efektywność kampanii mediowych. – Michał Siejak, zarządzający agencją NuOrder.

Przed dołączeniem do NuOrder, Martyna pracowała jako Social Media Manager marki Frosta, a następnie jako Paid Social Specialist w Group M, obsługując międzynarodowe marki z branży technologicznej, beauty i FMCG. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Iab mixx awards

IAB MIXX Awards 2024: zgłoś kampanię do prestiżowego konkursu w branży cyfrowej 

Oshee

Światowa premiera OSHEE Sparkling na Times Square