w

#MaszToPoMnie – kampania Muzeum POLIN

Hasło #masztopomnie jest osobiste jak słowa rodziców kierowane do dziecka, podkreśla bliskość wzajemnych, żydowsko-polskich relacji.

Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w Warszawie ruszyło z kampanią promującą ekspozycję stałą „1000 lat historii Żydów polskich” pod nazwą #MaszToPoMnie. Kreacja oparta jest na cytatach znanych, historycznych postaci polskich Żydów i zachęca odbiorcę do odkrywania wielonarodowego dziedzictwa Warszawy i Polski. Dalszy ciąg prezentowanych w czasie kampanii opowieści można poznać odwiedzając Muzeum POLIN.

Kampania #MaszToPoMnie wystartowała 17 lipca i potrwa do końca wakacji. Obejmuje nośniki reklamy zewnętrznej (Citylighty) w całej Warszawie, reklamę prasową oraz kreacje internetowe. Skierowana jest przede wszystkim do warszawiaków, ale także turystów przyjeżdżających latem do stolicy.

Na plakatach pokazane zostały cztery ważne dla polskiego dziedzictwa kulturowego i społecznego postaci – pedagog i pisarz Janusz Korczak, poeta Julian Tuwim, poetka Zuzanna Ginczanka i działacz społeczny, jeden z przywódców powstania w getcie warszawskim Marek Edelman.

Janusz korczak, kampania muzeum polin

Marek edelman, kampania muzeum polin, masz to po mnie Kampania muzeum polin, masz to po mnie Julian tuwim, kampania muzeum polin, masz to po mnie

To także osoby związane – przez całe życie lub przez jego część – z Warszawą. Hasztag „MaszToPoMnie ma skłonić do refleksji nad wspólną, żydowsko – polską spuścizną  i stanowi zaproszenie do odwiedzenia wystawy „1000 lat historii Żydów polskich” Muzeum POLIN.

Tak, jak nie ma polskiej historii bez polskich Żydów, tak nie da się opowiedzieć historii Warszawy bez jej żydowskiej społeczności, która przed wojną stanowiła 30% wszystkich mieszkańców stolicy.

Położone w sercu dawnej Dzielnicy Północnej Muzeum POLIN za sprawą swojej wystawy stałej w interaktywnej, atrakcyjnej dla widza formie opowiada między innymi o ich życiu. Kampanijne hasło #MaszToPoMnie jest osobiste jak słowa rodziców kierowane do dziecka, podkreśla bliskość wzajemnych, żydowsko-polskich relacji.

Kreację opracował Dział Komunikacji Muzeum POLIN we współpracy z copywriterką Magdaleną Komorek.

Strona internetowa: bit.ly/masztopomnie

www.facebook.com/polinmuseum

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ikea przestrzeń pełna dobra

W 4 dni kilka tysięcy przedmiotów znalazło nowe domy! MetrOdSztuki podsumowuje „Przestrzeń Pełną Dobra”

Katarzyna bonda lange rover

Agencja Labcon realizuje projekt społeczny dla marki Land Rover