w ,

Michał Hejka w Group One Media

Michał hejka

Michał Hejka dołączył do zespołu Group One Media, obejmując kluczową pozycję Dyrektora ds. Inteligencji Zakupowej. W tej roli będzie miał za zadanie nadzorować rozwój i ekspansję portfolio produktów mediowych oferowanych przez grupę.

Group One Media, będąca częścią Group One, od dawna rozwija innowacyjne rozwiązania łączące w sobie elementy digital, e-commerce i MarTech. Te działania umożliwiają firmie oferowanie klientom usług wykraczających daleko poza standardowe ramy kontraktowe. Przyjęcie Michała Hejki do zespołu stanowi ważny krok w strategii rozbudowy tej specjalistycznej oferty. Jako odpowiedzialny za segment produktów mediowych własnych, Hejka będzie współdziałał zarówno z zewnętrznymi dostawcami mediów, jak i z działem Trade w ramach grupy, dążąc do znalezienia najlepszych synergii i sposobów optymalizacji. Na stanowisku Dyrektora ds. Inteligencji Zakupowej, będzie kierował procesem selekcji oraz nabycia nowych narzędzi i rozwiązań.

Wierzymy, że dzięki własnym produktom mediowym możemy zagwarantować najwyższe mediowe wskaźniki, dostarczyć większą elastyczność i jeszcze korzystniejsze ceny. Na czele realizacji tych planów i oferty własnych produktów mediowych stanął Michał Hejka, który ma w tym obszarze ogromne doświadczenie i sukcesy. Bartosz Krzewski, COO Group One Media


  1. Konkurs na projekt koszulki dla uczestników 9. Biegu po Oddech na rzecz chorych na mukowiscydozę
  2. Anna Myślińska i Robert Olszewski w Havas Warsaw
  3. Agencja Nie Do Ogarnięcia z obsługą social mediów Pracuj.pl 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Akademia social media

Rusza Akademia Social Media

Customer experience

Czym jest customer experience i dlaczego warto zadbać o doświadczenia zakupowe klienta?