w

„Muzyka przeszła do PLAY” ma aż 300 tysięcy użytkowników w Polsce!

„Muzyka przeszła do PLAY” ma aż 300 tysięcy użytkowników w Polsce!

Oferta nielimitowanej muzyki za darmo w PLAY, czyli dwuletni darmowy dostęp do platformy streamingowej TIDAL, zyskała ogromną popularność. Korzysta z niej już ponad 300 000 osób. Operator, nawiązując współpracę z TIDAL, nie tylko dostarczył swoim klientom niespotykaną na rynku wartość dodaną, ale także realizuje ważny cel jakim jest promocja legalnych źródeł muzyki.

Przypomnijmy – od 05.11.2015 r. posiadacze telefonów w sieci PLAY mogą korzystać z promocji „Muzyka przeszła do PLAY”, która daje im nielimitowany dostęp do muzyki za darmo, na platformie streamingowej TIDAL. W zaledwie pięć miesięcy, oferta zdobyła bardzo dużą popularność. Liczba osób, które z niej skorzystało wyniosła aż 300 tysięcy! Działania PLAY spowodowały, że ogromna część fanów muzyki, zmieniła swoje nawyki związane z jej słuchaniem. Wiele osób porzuciło nielegalne źródła na rzecz darmowego dostępu do dobrej jakości muzyki, która jest na wyciągnięcie kciuka w serwisie TIDAL.

Nie boję się użyć tego słowa – PLAY rewolucjonizuje rynek muzyczny w Polsce! Wraz z wprowadzeniem promocji „Muzyka przeszła do PLAY” zmieniamy nawyki dotyczące słuchania muzyki i skutecznie walczymy z piractwem. Problem nielegalnych źródeł muzyki, jak wszyscy wiemy, jest w naszym kraju bardzo duży. Streaming jest atrakcyjną alternatywą dla piractwa a dzięki PLAY, taka forma słuchania muzyki stała się bardzo popularna – korzysta z niej już 300 tysięcy naszych klientów. Nie będziemy oczywiście spoczywać na laurach. Walczymy o każdą osobę, która dzięki usłudze „Muzyka przeszła do PLAY” zrezygnuje z nielegalnych źródeł muzyki. A nasz cel? Chcielibyśmy aby było ich milion. – mówi Grzegorz Skowron-Moszkowicz, Dyrektor Departamentu Produktu i Terminali P4, PLAY.

TIDAL, który stał się numerem jeden w Polsce wśród aplikacji muzycznych w sklepie AppStore i tych dla systemu Android w sekcji Muzyka, ma wraz siecią PLAY dalsze plany i pomysł, jak zatrzymać użytkowników przy sobie.

Pozyskiwanie nowych użytkowników nie jest oczywiście jednym celem PLAY i TIDAL. Operator oraz platforma streamingowa dba również o to, by zapewnić wyjątkowy, niedostępny nigdzie indziej content. I co ważniejsze, wraz z rozwojem TIDAL na rodzimym rynku, jest to również content polski! Pierwszym tego dowodem była współpraca z Margaret, w ramach której artystka udostępniła na TIDAL – na 24-godzinną wyłączność swój ostatni singiel „Cool Me Down”. Kolejne kooperacje z rodzimymi artystami będą stopniowo ujawniane. Współpraca będzie dotyczyła nie tylko pojedynczych utworów, ale też całych albumów, teledysków oraz ekskluzywnych materiałów video, które udostępniane będą w serwisie na wyłączność czasową. W przypadku artystów zagranicznych, użytkownicy TIDAL jako pierwsi mogli przesłuchać m.in. ostatnich albumów Rihanny – „Anti” i „Life of Pablo” Kanye Westa. W serwie znajdziemy również inne ciekawe materiały – teledyski, koncerty czy zakulisowe materiały video np. z Beyonce.

Aby zachęcić jak największą liczbę osób, do korzystania z legalnych źródeł muzyki, prowadzić będziemy ścisłą współpracę z serwisem TIDAL. Chcemy poprzez nasze działania zagwarantować polskim słuchaczom jeszcze więcej doskonałej muzyki i co równie ważne, promować rodzimych muzyków. – dodaje Grzegorz Skowron-Moszkowicz

Dobrana para, czyli e-mail marketing 
i e-commerce

Dobrana para, czyli e-mail marketing 
i e-commerce

Cyber Kids on Real dla Comedy Central

Cyber Kids on Real dla Comedy Central