Zachęcenie do rozmów o potrzebach seksualnych i podkreślenie roli komunikacji w związku to główne cele najnowszej kampanii Durex. Na podstawie prawdziwych historii par pokazano, jak rozmowa przekłada się na jakość relacji oraz zadowolenie z seksu. „Głośni w łóżku” podpowiadają co zrobić, by odkryć rozkosz dopasowania. Start projektu zaplanowano w Międzynarodowy Dzień Seksu, czyli 7 czerwca. Kampania będzie szeroko komunikowana w TV i digitalu, a ponadto zostanie wsparta przez działania z influencerami.
„Głośni w łóżku” to tytuł najnowszej kampanii Durex, która w przewrotny sposób zwraca uwagę na rolę rozmowy w związku. Kampania startuje 7 czerwca br., czyli w Międzynarodowy Dzień Seksu. Zbieżność dat nie jest przypadkowa, a „Święto Seksu” staje się dla Durex pretekstem, by rozpocząć rozmowę na temat intymności. Projekt ma zachęcić pary do dzielenia się swoimi pragnieniami, a także wsłuchania w potrzeby drugiej połówki. Prowadzenie dialogu powinno być naturalną część każdej relacji.
Celem kampanii „Głośni w łóżku”, jak i jednym z naszych priorytetów, jest chęć namówienia ludzi do otwartości, do rozmawiania o seksie i czerpania z tego przyjemności. Jesteśmy świadomi, jak dużym problemem jest podejmowanie tego tematu, a jednocześnie wiemy, jak ważna jest komunikacja w tym obszarze. Misją marki Durex jest zachęcenie par do tej rozmowy, która jest naturalną częścią związku, oraz do poszukiwania odpowiedniego dopasowania, poprzez odkrywanie wzajemnych potrzeb i pragnień. Wierzymy, że zaczynając od tego, zmienimy na lepsze, nie tylko sferę fizyczną, ale również tą psychiczną i emocjonalną wielu związków. – komentuje Magdalena Pichelska – Fedorczuk, Wellbeing Category Manager.
W ramach kampanii powstał krótki spot reklamowy, seria dokumentów opowiadających historie relacji 4 par oraz sesja zdjęciowa. Premiera spotu odbędzie się równolegle ze startem kampanii – 7 czerwca, a dokumenty ukażą się jesienią bieżącego roku. Reżyserem materiałów video jest reprezentowany przez Papaya Films – Bartosz Dombrowski, znany z chwytliwego storytellingu i stylu dokumentalnego. To doceniany na całym świecie twórca, którego prace, m.in. dla Amnesty International, Samsunga czy PRIMA, licznie nagradzano na międzynarodowej arenie. Reżyser ma na swoim koncie również współpracę z takimi markami jak: Książęce, Toyota, Mazda, VW, Carrefour i Castorama. Autorem zdjęć do kampanii jest Patryk Kin, a sesję zdjęciową stworzył Robert Ceranowicz, obaj reprezentowani przez Papaya Films.
– Historie bohaterów kampanii pokazują, że rozmowa o miłości, zarówno tej fizycznej, jak i emocjonalnej, czyni cuda. Być może trudno ją rozpocząć i przełamać niewygodne milczenie, ale jak tylko to się stanie, okazuje się, że mówienie o seksie, intymności i bliskości jest proste. Gdy przestaniemy zakrywać się wstydem, kokietowaniem, złudą i intuicyjnością, a po prostu zaczniemy rozmawiać, wtedy zaczyna się magia. Radykalna szczerość może doprowadzić do fantastycznych momentów, co mam nadzieję, udało się przedstawić w stworzonym na potrzeby kampanii spocie reklamowym. – komentuje Bartosz Dombrowski, reżyser materiałów video „Głośni w łóżku”.
Projekt skierowany jest do osób będących w związku. Jest to szeroka grupa odbiorców, więc aby dotrzeć z komunikatem do każdego i zachęcić do większej otwartości, w projekt „Głośni w łóżku” zaangażowano cztery, autentyczne pary. Każda z nich ma inną historię, a charakterystyka ich relacji odzwierciedla najczęściej spotykane modele związków, z którymi mogą utożsamiać się odbiorcy. Tak jak w życiu różnią się one stażem relacji, wiekiem, czy też orientacją seksualną. Ich historie przedstawiono w krótkim spocie reklamowym, gdzie podkreślono, że pomimo wielu przeciwieństw, wszystkie pary łączy rozmowa, jako podstawa budowania bliskości, a także lepszego dopasowania. Dzięki temu partnerzy wiedzą jakiego seksu oraz relacji oczekują od siebie nawzajem, niezależnie od upodobań i różnic między nimi.
Częścią kampanii jest promocja linii Durex Invisible. W jej skład wchodzą cztery rodzaje prezerwatyw: Durex Invisible supercienkie, Durex Invisible powiększone, Durex Invisible dopasowane i Durex Invisible dodatkowo nawilżona. Wszystkie te produkty są cieńsze niż klasyczne propozycje marki, a dodatkowo możliwe jest dopasowanie rozmiaru i poziomu nawilżenia prezerwatyw. Linią Invisible, marka pragnie odpowiedzieć na indywidualne potrzeby każdej pary, a do udanego seksu potrzebne jest tylko wcześniejsze ustalenie, czego pragnie obydwoje partnerów.
Twórcą strategii komunikacji oraz idei kreatywnej kampanii Durex „Głośni w łóżku” jest agencja DDB. Kompleksową realizacją materiałów fotograficznych, produkcją filmu telewizyjnego, materiałów digital oraz filmów dokumentalnych zajęło się studio Papaya Films. Za postprodukcję odpowiadały studia Rio de Post oraz Glosno.
Koordynację całościowej strategii PR, w tym za realizację działań z zakresu media relations dla marki zajęła się agencja Big Picture. Współpraca ma charakter projektowy. Za obsługę odpowiedzialny jest zespół life-style, kierowany przez Kamilę Kończak. Koordynacją działań po stronie agencji zajmuje się Monika Roth, PR Consultant.
Wyborem i koordynacją działań z influencerami zajęła się agencją Tears Of Joy. Zakup placementu w TV leżał po stronie OMD, a media w digitalu zakupił dom mediowy Zenith.
Link do spotu reklamowego: https://youtu.be/fsYn8fcBKSE
Durex na FB
https://www.facebook.com/DurexPolska/
Durex na IG
https://www.instagram.com/durex_polska/
Credits DUREX
First airing date: 07.06.2020
Title: Loud in bed
Client: Durex
Agency: DDB Warszawa
Creative Team: Zuzanna Duchniewska Sobczak, Magda Ciereszko, Paulina Weisgerber
Client Service: Łukasz Walerowski
Agency Producer: Elżbieta Mielcuch
Production Company: Papaya Films
Director: Bartosz Dombrowski
Executive Producer: Kacper Sawicki, Paweł Bondarowicz
Producer: Tomek Skrodzki
Production Manager: Marta Stawska
DP: Patryk Kin
Stills photographer: Robert Ceranowicz
Costume Designer: Sara Milczarek
Production Designer: Joanna Kaczyńska
Editor: Mateusz Romaszkan
Postproduction: Rio de Post
Postproducer: Sylwia Desowska
Audio Production: Głośno
Composer: Dariusz Podhajski
O marce Durex
DUREX® jest liderem wśród marek promujących zdrowie seksualne na świecie. W swoim portfolio posiada prezerwatywy, wytwarza żele intymne oraz gadżety do masażu osobistego. Przy pozyskiwaniu materiałów, z których tworzone są produkty, marka stara się postępować właściwie, w odpowiedzialny sposób, który przynosi korzyść lokalnym społecznościom. Każda z prezerwatyw DUREX® jest w 100% testowana elektronicznie, a wszystkie serie przechodzą 5 testów jakości.
Ponad 80 lat badań i doświadczenia w branży sprawiło, że marka oddaje się bez reszty promowaniu miłości poprzez bezpieczny seks. Właśnie dlatego DUREX® nigdy nie przestanie wprowadzać na rynek innowacyjnych produktów, wznoszących doznania seksualne na wyższy poziom oraz wspierających ludzi w budowaniu bliskości i osiąganiu kolejnych wspólnych celów. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.Durex.com
Jeden komentarz
Dodaj odpowiedź