Grupa LEGO przedstawia nową odsłonę ogólnoświatowej kampanii marki „Rebuild the World”. Trwająca już trzeci rok kampania w 2021 roku celebruje dzieci jako mistrzów twórczego rozwiązywania problemów, oraz pokazuje, co moglibyśmy razem osiągnąć, gdybyśmy pracowali wspólnie nad pokonaniem różnic i wyzwań.
Główny film skupia się na historii rycerza, którego próby przeprawy przez rzekę, by zobaczyć przyjaznego niedźwiedzia, kończą się niepowodzeniem. Widząc dylemat rycerza, mieszkańcy miasta zbierają się i łączą swoje różne umiejętności, perspektywy i talenty, aby znaleźć sposób na ponowne połączenie przyjaciół. Gdy Rycerz w końcu pokonuje przeprawę przez rzekę, film w zabawny sposób pokazuje, jak historia i rozwiązanie wyzwania zostały wymyślone przez grupę dzieci, którzy budują, rozbudowują oraz odbudowują dzięki klockom LEGO.
„LEGO System in Play” od dawna służy jako platforma do kreatywnego rozwiązywania problemów. Tak jak dzieci z kampanii spotykają się, aby budować i testować różne rozwiązania, tak dzięki zabawie LEGO dzieci mogą budować cokolwiek im się wymarzy, wypróbowywać, a następnie wymyślać ulepszenia i odbudowywać od nowa. Ten proces pomaga młodym osobom rozwijać umiejętności na całe życie, takie jak: twórcze rozwiązywanie problemów, komunikację i wytrzymałość – cechy, które wielu rodziców postrzega jako kluczowe, dzięki którym ich dziecko odniesie sukces w przyszłości.
Intrygującemu filmowi towarzyszy wiele humorystycznych historyjek wizualnych, które przedstawiają nieskończone sposoby na wykorzystanie klocków LEGO® do pokonywania barier oraz łączenia przyjaciół. Jedna z historii przedstawia hipopotama patrzącego z tęsknotą za ptakiem latającym po niebie. Problem zostaje jednak rozwiązany: hipopotam otrzymuje skrzydła LEGO i dołącza do zabawy z ptakiem. Kolejna opowieść przedstawia świnię, która chce się spotkać oko w oko z żyrafą – dylemat, który znika dzięki dodaniu kilku klocków, aby wyrównać wysokość obu zwierząt.
Julia Goldin, Dyrektor ds. Produktów i Marketingu w Grupie LEGO, mówi: “Jesteśmy zachwyceni kreatywnością, optymizmem oraz odpornością, jaką wykazują się dzieci każdego dnia, i jak dzięki zabawie są w stanie rozwijać niezbędne umiejętności życiowe służące nie tylko do wyobrażania sobie przyszłości, ale do aktywnego współtworzenia jej lepszej wersji. W ramach kampanii „Rebuild the World” chcemy celebrować to dziecięce podejście do świata, które stanowi inspirację dla nas wszystkich – aby czerpać korzyści z jednoczenia się i kreatywnej współpracy w celu pokonywania przeszkód”.
Kampania została zrealizowana przez wewnętrzną agencję kreatywną firmy, Agencję LEGO. Zintegrowana kampania reklamowa będzie emitowana w telewizji, digitalu, na outdoorze oraz w kanałach e-commerce i we własnych sklepach LEGO, które zostały otworzone w 2021 roku w Galerii Mokotów oraz Arkadii Westfield w Warszawie.
Aby dowiedzieć się więcej o kampanii LEGO “Rebuild the World”, odwiedź stronę: LEGO.com/Rebuild-the-World
Twórcy Kampanii
Agencja LEGO
Wiceprezes Agencji LEGO: Rasmus Juel Mygind
Kierownik projektu: Pete Johnson
Globalny Lider Kreatywny: Lucas Reynoso Vizcaino
Globalny Zespół Kreatywny: Jon Wicks, Anstice Murray and Lucas Reynoso Vizcaino
Globalny Starszy Partner ds. Komunikacji: Maria Sanziana Fanica
Globalny Dyrektor ds. Strategii: Kevin Mercer
Globalny Starszy Kierownik Projektu: Preben Jespersen and Malene Kallestrup
Kierownik Produkcji: Charlie Cooper Henniker
Starszy Główny Producent: Uffe Bryld
Starszy Kierownik Produkcji Filmu: Mette Søgaard Lorenzen
Kierownik ds. Post-produkcji: Lene Williams
Starszy Kierownik ds. Cyfrowego Marketingu: Kenneth Sanchez
Zespół ds. Rozwoju Marketingu Marki: Wiceprezes – Alero Dawn Akuya, Starszy Dyrektor – David Hall, Dyrektor – Kristofer Alan Crockett and Starszy Kierownik Projektu – Lauren Charman
Zewnętrzni Partnerzy
Dyrektorzy: Traktor
Firma Produkcyjna: Stink Paris
Producent Wykonawczy: Vincent Rivier & Helene Segol
Producent: Richard Ulfvengren
Firma Usługowa: 247xRadioaktive
Producent Wykonawczy: Monika Urbańska
Producent: Maria Mazurczak
Kierownik Produkcji: Anita Kozłowska
Operator Filmowy: Matyas Erdely
Scenograf: Agustin Moreaux
Kierownik Artystyczny: Paweł Dąbrowski
Projektant Kostiumów: Pati Fitzet
Post-produkcja: MPC
Post-producent: Anandi Peiris, Solomon Tiigah
Post-nadzorca 3D: Fabian Frank
Post-nadzorca 2D: Kamen Markov
Artysta sceny: Jean-Clement Soret
Edycja: Final Cut
Edytor: Ryan Beck
Nadzorca Muzyczny: Finger Music
Producent Muzyczny: Clare McGrath
Kompozytor Muzyczny: Craig Brown
Projekt dźwięku: Machine
O Grupie LEGO
Misją Grupy LEGO jest inspirowanie i rozwijanie przyszłych projektantów i konstruktorów poprzez zabawę. System zabawy LEGO, którego fundamentem są klocki LEGO, pozwala dzieciom i fanom budować i przebudowywać wszystko to, co potrafią sobie wyobrazić.
Grupa LEGO została założona w Billund w Danii w 1932 r. przez Olego Kirka Kristiansena. Nazwa firmy pochodzi od dwóch duńskich słów LEg GOdt, które oznaczają „baw się dobrze”. Dzisiaj Grupa LEGO wciąż jest przedsiębiorstwem rodzinnym z siedzibą w Billund, ale jej produkty są sprzedawane w ponad 130 krajach świata.
Więcej informacji jest dostępnych na stronie: www.LEGO.com.