w

Nowa kampania LEGO® „Rebuild the World” pokazuje, jak twórcze rozwiązywanie problemów może zjednoczyć i odbudować świat

lego

Grupa LEGO przedstawia nową odsłonę ogólnoświatowej kampanii marki „Rebuild the World”. Trwająca już trzeci rok kampania w 2021 roku celebruje dzieci jako mistrzów twórczego rozwiązywania problemów, oraz pokazuje, co moglibyśmy razem osiągnąć, gdybyśmy pracowali wspólnie nad pokonaniem różnic i wyzwań.

Główny film skupia się na historii rycerza, którego próby przeprawy przez rzekę, by zobaczyć przyjaznego niedźwiedzia, kończą się niepowodzeniem. Widząc dylemat rycerza, mieszkańcy miasta zbierają się i łączą swoje różne umiejętności, perspektywy i talenty, aby znaleźć sposób na ponowne połączenie przyjaciół. Gdy Rycerz w końcu pokonuje przeprawę przez rzekę, film w zabawny sposób pokazuje, jak historia i rozwiązanie wyzwania zostały wymyślone przez grupę dzieci, którzy budują, rozbudowują oraz odbudowują dzięki klockom LEGO. 

LEGO System in Play” od dawna służy jako platforma do kreatywnego rozwiązywania problemów. Tak jak dzieci z kampanii spotykają się, aby budować i testować różne rozwiązania, tak dzięki zabawie LEGO dzieci mogą budować cokolwiek im się wymarzy, wypróbowywać, a następnie wymyślać ulepszenia i odbudowywać od nowa. Ten proces pomaga młodym osobom rozwijać umiejętności na całe życie, takie jak: twórcze rozwiązywanie problemów, komunikację i wytrzymałość – cechy, które wielu rodziców postrzega jako kluczowe, dzięki którym ich dziecko odniesie sukces w przyszłości.

Intrygującemu filmowi towarzyszy wiele humorystycznych historyjek wizualnych, które przedstawiają nieskończone sposoby na wykorzystanie klocków LEGO® do pokonywania barier oraz łączenia przyjaciół. Jedna z historii przedstawia hipopotama patrzącego z tęsknotą za ptakiem latającym po niebie. Problem zostaje jednak rozwiązany: hipopotam otrzymuje skrzydła LEGO i dołącza do zabawy z ptakiem. Kolejna opowieść przedstawia świnię, która chce się spotkać oko w oko z żyrafą – dylemat, który znika dzięki dodaniu kilku klocków, aby wyrównać wysokość obu zwierząt.

Nowa kampania LEGO® „Rebuild the World” pokazuje, jak twórcze rozwiązywanie problemów może zjednoczyć i odbudować świat Nowa kampania LEGO® „Rebuild the World” pokazuje, jak twórcze rozwiązywanie problemów może zjednoczyć i odbudować świat Nowa kampania LEGO® „Rebuild the World” pokazuje, jak twórcze rozwiązywanie problemów może zjednoczyć i odbudować świat Nowa kampania LEGO® „Rebuild the World” pokazuje, jak twórcze rozwiązywanie problemów może zjednoczyć i odbudować świat Nowa kampania LEGO® „Rebuild the World” pokazuje, jak twórcze rozwiązywanie problemów może zjednoczyć i odbudować świat

Julia Goldin, Dyrektor ds. Produktów i Marketingu w Grupie LEGO, mówi: “Jesteśmy zachwyceni kreatywnością, optymizmem oraz odpornością, jaką wykazują się dzieci każdego dnia, i jak dzięki zabawie są w stanie rozwijać niezbędne umiejętności życiowe służące nie tylko do wyobrażania sobie przyszłości, ale do aktywnego współtworzenia jej lepszej wersji. W ramach kampanii „Rebuild the World” chcemy celebrować to dziecięce podejście do świata, które stanowi inspirację dla nas wszystkich – aby czerpać korzyści z jednoczenia się i kreatywnej współpracy w celu pokonywania przeszkód”.

Kampania została zrealizowana przez wewnętrzną agencję kreatywną firmy, Agencję LEGO. Zintegrowana kampania reklamowa będzie emitowana w telewizji, digitalu, na outdoorze oraz w kanałach e-commerce i we własnych sklepach LEGO, które zostały otworzone w 2021 roku w Galerii Mokotów oraz Arkadii Westfield w Warszawie.

Aby dowiedzieć się więcej o kampanii LEGO “Rebuild the World”, odwiedź stronę: LEGO.com/Rebuild-the-World

Twórcy Kampanii

Agencja LEGO
Wiceprezes Agencji LEGO: Rasmus Juel Mygind

Kierownik projektu: Pete Johnson

Globalny Lider Kreatywny: Lucas Reynoso Vizcaino
Globalny Zespół Kreatywny: Jon Wicks, Anstice Murray and Lucas Reynoso Vizcaino
Globalny Starszy Partner ds. Komunikacji: Maria Sanziana Fanica
Globalny Dyrektor ds. Strategii: Kevin Mercer
Globalny Starszy Kierownik Projektu: Preben Jespersen and Malene Kallestrup
Kierownik Produkcji: Charlie Cooper Henniker
Starszy Główny Producent: Uffe Bryld 

Starszy Kierownik Produkcji Filmu: Mette Søgaard Lorenzen
Kierownik ds. Post-produkcji: Lene Williams
Starszy Kierownik ds. Cyfrowego Marketingu: Kenneth Sanchez 

Zespół ds. Rozwoju Marketingu Marki: Wiceprezes – Alero Dawn Akuya, Starszy Dyrektor – David Hall, Dyrektor – Kristofer Alan Crockett and Starszy Kierownik Projektu – Lauren Charman

Zewnętrzni Partnerzy
Dyrektorzy: Traktor
Firma Produkcyjna: Stink Paris
Producent Wykonawczy: Vincent Rivier & Helene Segol 

Producent: Richard Ulfvengren
Firma Usługowa: 247xRadioaktive
Producent Wykonawczy: Monika Urbańska
Producent: Maria Mazurczak
Kierownik Produkcji: Anita Kozłowska
Operator Filmowy: Matyas Erdely
Scenograf: Agustin Moreaux
Kierownik Artystyczny: Paweł Dąbrowski
Projektant Kostiumów: Pati Fitzet
Post-produkcja: MPC
Post-producent:  Anandi Peiris, Solomon Tiigah
Post-nadzorca 3D: Fabian Frank
Post-nadzorca 2D: Kamen Markov
Artysta sceny: Jean-Clement Soret
Edycja: Final Cut

Edytor: Ryan Beck

Nadzorca Muzyczny: Finger Music

Producent Muzyczny: Clare McGrath

Kompozytor Muzyczny: Craig Brown

Projekt dźwięku: Machine

O Grupie LEGO

Misją Grupy LEGO jest inspirowanie i rozwijanie przyszłych projektantów i konstruktorów poprzez zabawę. System zabawy LEGO, którego fundamentem są klocki LEGO, pozwala dzieciom i fanom budować i przebudowywać wszystko to, co potrafią sobie wyobrazić. 

Grupa LEGO została założona w Billund w Danii w 1932 r. przez Olego Kirka Kristiansena. Nazwa firmy pochodzi od dwóch duńskich słów LEg GOdt, które oznaczają „baw się dobrze”. Dzisiaj Grupa LEGO wciąż jest przedsiębiorstwem rodzinnym z siedzibą w Billund, ale jej produkty są sprzedawane w ponad 130 krajach świata. 

Więcej informacji jest dostępnych na stronie: www.LEGO.com.















 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Lemur w marketingu czyli po pierwsze, nie szkodzić fot. ZOO Wrocław (2)

Jak Król Julian przyczynił się do zaniku gatunku lemurów o 97%

the office woronowicz

10 powodów, dla których musisz obejrzeć THE OFFICE PL