w

Nowa kampania OLX „Sprzedawaj wszystkim, kupuj od wszystkich. Cała Polska w Twojej paczce”.

Olx kampania

Serwis ogłoszeniowy OLX uruchomił nową kampanię reklamową pod hasłem „Sprzedawaj wszystkim, kupuj od wszystkich. Cała Polska w Twojej paczce”. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości na temat przesyłek i promowanie obrotu towarami używanymi. Kampania jest ukierunkowana na młodsze pokolenia, dla których handel z drugiej ręki staje się coraz bardziej popularny.

Według danych GUS z początku tego roku, w 2022 zakupy przez internet dokonało 18,6 mln Polaków w wieku od 16 do 74 lat. Co ciekawe, cena za przesyłkę to jeden z głównych motywatorów dla użytkowników. Od 1 września br., cena za przesyłkę OLX z InPost wynosi zaledwie 1 zł.

„Zwykle, gdy chcemy coś sprzedać lub kupić z drugiej ręki, myślimy lokalnie. Przesyłki OLX zupełnie to zmieniły,” mówi Jakub Skitek, Senior Copywriter w DDB Warszawa, agencji odpowiedzialnej za koncepcję kreatywną kampanii.

Spoty reklamowe, które są pełne pozytywnej energii i dynamiki, prezentują różne przypadki zastosowania serwisu – od sprzedaży ubrań i zabawek dla dzieci po artykuły elektroniczne i wyposażenie wnętrz. Oprócz telewizji, kampania ma również zasięg w mediach społecznościowych.

Ola Bielska, producent w Lucky Luciano Pictures, opisuje, że w kampanii „udało nam się połączyć kreatywną wizję agencji i reżysera z wymaganiami technicznymi jakie stawiał przed nami ten projekt.”

Kampania zaczęła się 1 września i ma ogólnokrajowy zasięg. Jest to świeże podejście do handlu z drugiej ręki, które może znacząco wpłynąć na popularność serwisu OLX, zwłaszcza wśród młodszych pokoleń.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kreatywne myślenie

Czym tak naprawdę jest kreatywność i dlaczego warto stale ją rozwijać?

Roksana kamińska dołącza do veneo

Roksana Kamińska dołącza do Veneo jako Head of Business Performance Development