DDB Warszawa inauguruje DDB Digital Academy – platformę wymiany wiedzy i technologii w komunikacji.
Już 4 grudnia startuje DDB Digital Academy – cykl spotkań organizowanych przez agencję DDB Warszawa, poświęconych najnowszym technologiom i rozwiązaniom digitalowym w komunikacji. Raz w miesiącu agencja zaprasza na wykład o najnowszych aplikacjach, portalach, digital billboardach, nietypowych działaniach na portalach społecznościowych, interakcjach na styku światów online i offline. Digital Academy będzie opowiadać o wszystkim, co aktualne i ważne, w komunikacji digitalowej – jej program na bieżąco będzie dostosowywany do pojawiających się na rynku nowych trendów. Na spotkania agencja chce przyciągnąć nie tylko marketerów, ale także młodych ludzi zainteresowanych wykorzystaniem nowych technologii w komunikacji.
Pierwsze spotkanie z cyklu nosi tytuł „social foto/social video. Kultura młodych ludzi od Instagrama do Snapchata”. Odbędzie się 4 grudnia 2014 | czwartek | godz. 18.00 | Muzeum Sztuki Nowoczesnej | ul. Pańska 3.
Jak zmienia się kanon fotografii: od aparatu fotograficznego po smartfona? Jak powstają i rozprzestrzeniają się memy, które są najpopularniejsze? Jak wygląda fotografia generacji narcyzów? Skąd wziął się Snapchat i Instagram? Czy wspierają one sprzedaż? Jak używać hasztagów? Dlaczego mniej znaczy więcej i dlaczego krócej jest lepiej niż dłużej? Na te wszystkie pytania odpowiemy podczas godzinnego wykładu prezentującego najciekawsze sposoby użycia tych kanałów.
Drugie spotkanie zatytułowane jest „Nowe technologie w służbie modzie” i zaplanowane jest na styczeń 2015r.
Wstęp bezpłatny (ograniczona liczba miejsc – obowiązują zapisy na www.ddbdigitalacademy.pl). Wykład trwa około 1 godz.
Więcej informacji na stronie DDB Digital Academy, gdzie można również zapisać się na newsletter informujący o cyklu i przypominający o kolejnych wydarzeniach.
Po co duża komercyjna agencja organizuje otwarte spotkania, zdobywa partnerów i chce bezpłatnie dzielić się tajemnicami biznesu? – Na co dzień sięgamy po innowacyjne rozwiązania z zakresu technologii i mediów. Może dlatego, że pracujemy dla wielu spośród największych i najaktywniejszych klientów na rynku, mamy częściej taką okazję. Cieszymy się, że jest to doceniane, np. na EFFIE od trzech lat jesteśmy agencją roku. To dobry moment, żeby zainicjować platformę dzielenia się wiedzą i doświadczeniem. Chcemy się wymienić tym, co wiemy. Z wiedzą jest tak, że 2 + 2 może dać sumę większą niż 4, mówię to jako matematyk z wykształcenia – mówi Szymon Gutkowski, managing director DDB Warszawa i członek zespołu DDB Digital Academy. – Dzielenie się wiedzą o nowych technologiach i komunikacji to dla nas oczywista droga rozwoju. Na niej budujemy pozycję lidera w innowacyjnej obsłudze klientów. Agencja jest tak mądra, jak jej najmniej zorientowany pracownik – dlatego od ponad roku organizujemy Internetowe Piątki, podczas których zapoznajemy naszych pracowników z najnowszymi rozwiązaniami digitalowymi w marketingu. Digital sam w sobie dlatego jest ważny, bo tworzy nowe punkty styku konsumenta z komunikacją marki, które mogą dodatkowo zaangażować go w przekaz na niespotykanym do tej pory poziomie – dodaje Piotr Bombol, jeden z prelegentów DDB Digital Academy, zajmujący się na co dzień pracą strategiczną w digitalu.
Źródło: mat. pras.