w

Nowatorska kampania Pepsi we współpracy z Bedoesem 2115

Kampania pepsi bedoes

Pepsi, w ramach swojej najnowszej kampanii Pepsi Space, postanawia oddać – tak jak żadna inna marka dotąd – przestrzenie reklamowe młodym. Aktywacja jest odpowiedzią na kreatywne wrzenie w Generacji Z, której przedstawiciele chcą ze swoją twórczą ekspresją trafić do szerszego grona odbiorców. Ambasadorem kampanii jest jeden z najpopularniejszych raperów młodego pokolenia – Bedoes 2115.

Kampania pepsi bedoes

Pepsi, marka będąca częścią portfolio firmy PepsiCo, startuje z pionierską i zaskakującą kampanią PEPSI SPACE. W jej ramach marka oddaje swoje liczne przestrzenie reklamowe w ręce Gen Z, tworząc w ten sposób swoistą platformę do prezentacji ich kreatywności szerokiej grupie odbiorców poprzez różne nośniki reklamowe, takie jak outdoor czy reklama online. To wyjątkowa okazja dla młodych, którzy chcą podzielić się swoją twórczością z szeroką publicznością.

W kampanii Pepsi Space oddajemy głos młodym. Chcemy wesprzeć ich w szukaniu swoich dróg do wyrażania się, ekspresji, jak również rozwijania kreatywności. Po prostu dodać im sił i wiary w swoje możliwości. Pepsi Space to także kampania skupiona przede wszystkim na społeczności – młodej, wielowymiarowej Generacji Z – mówi Julia Łysio, Senior Brand Manager marki Pepsi.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez @bedoes2115

Ambasadorami i mentorami kampanii są przedstawiciele głosu młodego pokolenia: Bedoes2115, Nowciax oraz Nita

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Piotr Nowak (@nowciax)

Stworzenie własnej puszki Pepsi czy kreatywne działania nad śmiesznym spotem to była dla mnie super możliwość, ale w tej całej kampanii najlepsze jest to, że tworzymy ją razem z ludźmi, że ich rzeczy będą pojawiać się na mieście i że to jest naprawdę, a nie tylko w reklamie – mówi Bedoes 2115.

Młodzi, chcący wziąć udział w konkursie, mogą przesyłać swoje prace w 5 kategoriach: wideo, foto, print, audio, text, oddające ideę hasła Wyraź swoją unikalną perspektywę – pokaż nam co tworzysz. Zgłoszenia zostaną ocenione pod kątem kreatywności, oryginalności oraz stylu. Najciekawsze prace zostaną wybrane przez ambasadorów oraz komisję konkursową, a nagrodą będzie ich publikacja na przestrzeniach reklamowych wykupionych przez Pepsi.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez nita (@dudczakanita)

Konkurs PEPSI SPACE trwa od 01.06.2023 r. do 16.07.2023 r., gdzie zgłoszenia można przesyłać za pośrednictwem strony pepsispace.com.
Regulamin konkursu dostępny na stronie: pepsispace.com

Autorem koncepcji kampanii jest Feeders Agency, za zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, z kolei działania PR koordynuje agencja Lepont. 


Od Ciebie zależy, którą wersję siebie karmisz – postaw na tę fajną i poznaj swoje prawa! Rocketjobs.pl z nową kampanią

IKEA i Marimekko z kolekcją BASTUA łączącą nordyckie wzornictwo i rytuały dbania o siebie

Każda firma powinna zadbać o PR. Taka inwestycja niesie bowiem za sobą wiele korzyści

 

Ikea 80lecie marki

IKEA – 80 lat historii pięknego, prostego designu

Lego pride month

Grupa LEGO i Samira Wiley zbudowały tęczowy portret aktorki w ramach kampanii „Pieces of Me”