w

Wejdź do gry! Baw się piłką! Digital One przygotowała mocne wsparcie akcji 360° PEPSI FUNBALL w internecie

Wejdź do gry! Baw się piłką! Digital one przygotowała mocne wsparcie akcji 360° pepsi funball w internecie

Digital One przygotowała dla Pepsi strategię w obszarze digital dla platformy komunikacyjnej 360° PEPSI FUNBALL, której twarzą jest Leo Messi oraz dla towarzyszącej jej promocji konsumenckiej. Agencja odpowiada za wdrażanie zaplanowanych działań, jak i opracowanie Key Visual kampanii.

Digital One odpowiada m.in. za prowadzenie serwisu autorstwa agencji, produkcję kontentu na potrzeby akcji oraz gier o tematyce związanej z zabawą piłkami, jak również za działania komunikacyjne w mediach społecznościowych.

– Futbol tkwi bardzo głęboko w DNA marki Pepsi, dlatego PepsiCo regularnie organizuje kampanie i działania z nim związane. W tym roku akcja piłkarska zyskała nietypową oprawę, związaną z bardzo ciekawym konceptem strategicznym, jakim jest FUNBALL, zakładającym zabawę z piłką w każdych okolicznościach i w dowolnym czasie. 360° PEPSI FUNBALL to przede wszystkim fun, czyli mieszanka aktywności, spontaniczności, kreatywności oraz pozytywnej energii, jaką Pepsi chce podkreślać wszystkimi swoimi działaniami marketingowymi – mówi Izabela Zajfert, Account Director agencji Digital One.

Celem działań komunikacyjnych 360° PEPSI FUNBALL jest, z jednej strony, wzmocnienie wizerunku Pepsi jako marki od lat mocno zaangażowanej w futbol, a z drugiej, pokazanie konsumentom, że piłką można się świetnie bawić na bardzo wiele sposobów, niekoniecznie trzymając się zasad obowiązujących na boisku piłkarskim.

W ramach akcji Funball w największych polskich miastach zostały zorganizowane eventy, podczas których ekipa Pepsi zachęcała przechodniów do spontanicznej zabawy m.in. piłką gigantycznych rozmiarów, „zośkami”, piłkami do skakania itd. Akcjom, za których organizację odpowiada agencja Ewesa, towarzyszy energetyzująca muzyka oraz orzeźwiająca Pepsi. Foto oraz wideo relacje ze wszystkich eventów można znaleźć w serwisie Funball. Strona aktywnie angażuje internautów, jak i informuje m.in. na temat promocji konsumenckiej Pepsi (polegającej na zbieraniu zakrętek i wymianie ich na nagrody), czy też codziennie publikuje nowe treści na temat idei funballu pod postacią zdjęć, grafik, gier, filmów itp.

Na stronie funball.pl można znaleźć także adaptację spotu reklamowego z Leo Messim, w której pojawia się mocny polski akcent: Stadion Narodowy

W czasie trwania całej akcji 360° PEPSI FUNBALL (a więc przez ok. 3 miesiące) agencja odpowiada za pełną obsługę fanpage’a Pepsi na Facebooku oraz za zachęcanie internautów do prezentowania i dzielenia się własnymi sposobami na zabawę piłką (z #funball).

Jednym ze sposobów na to jest trzyetapowy fotokonkurs z wykorzystaniem hashtaga #funball na Instagramie. Można go śledzić dzięki specjalnej zakładce na profilu Pepsi na Facebooku, gdzie jury oceniać będzie zdjęcia z: promocyjną zakrętką (etap pierwszy), Funballową piłką (etap drugi), puszką Pepsi (etap trzeci). Zwycięzcy otrzymają gigantyczną piłkę Funballową, a wyróżnieni autorzy najlepszych zdjęć Funabllowe „zośki”.

Ważnym elementem akcji digitalowej jest też seria mini gier komputerowych przygotowanych przez agencję. Wszystkie nawiązują oczywiście do idei funballu, pozwalając w prosty sposób grać i bawić się różnego rodzaju piłkami w dowolnym miejscu: w parku, biurze, szkole, na plaży lub podwórku.

Digital One współpracuje z Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o., strategicznie od 2001 roku. Agencja obsługiwała i obsługuje wiodące marki z portfolio tego marketera, m.in. Lipton Ice Tea czy właśnie Pepsi.

Więcej na Funball.pl oraz #funball.

Źródło: mat. pras.

Miłość i banany. Jak w sieci walczy się z dyskryminacją

Miłość i banany. Jak w sieci walczy się z dyskryminacją

Do grona klientów k2 media dołączają 2 nowe marki

Do grona Klientów K2 Media dołączają 2 nowe marki