Stowarzyszenie .Nowoczesna zmieniło logo i wprowadziło nową identyfikację wizualną. Za działania odpowiada Walk.
Agencja Walk była odpowiedzialna za stworzenie nowego logo oraz Corporate Identity .Nowoczesna. Jej celem jest podkreślenie misji stowarzyszenia – zrozumienia ludzi i ich potrzeb. Głównym elementem nowego CI jest kropka przed nazwą Nowoczesna, symbolizująca zamknięcie pewnego etapu i otwarcie kolejnego w historii Polski. Nawiązuje ona do konsultacji społecznych, podczas których stowarzyszenie pytało Polaków o ich opinie i uwagi na temat krajowej polityki.
– Logo .Nowoczesna mówi o tym, kim jesteśmy i jak działamy – komentuje Szymon Walkiewicz, dyrektor ds. marketingu Nowoczesnej. – Kwadratowa kropka przed nazwą Nowoczesna nawiązuje do karteczek, na których przez ostatnie miesiące ludzie pisali swoje opinie i postulaty. Chcemy pokazać, że naprawdę słuchamy ich głosu, a nie tylko o tym mówimy. W ciągu ostatnich 26 lat zdarzyło się bardzo dużo dobrego, ale czas już powiedzieć politykom „starych” partii: dziękujemy, kropka. Ta kropka pokazuje, że dzisiaj rozpoczynamy nowy rozdział, chcemy pokazać nową jakość – dodaje.
Stowarzyszenie .Nowoczesna to inicjatywa ludzi, którzy chcą aktywnie uczestniczyć w pozytywnych zmianach w naszym kraju. Ideą stowarzyszenia jest społeczeństwo nowoczesne i otwarte, rozwijające się w oparciu
o innowacyjną przedsiębiorczość, żyjące w dobrze zarządzanym
i funkcjonującym kraju. Społeczeństwo ludzi wykształconych zgodnie
z wyzwaniami nowoczesności. Społeczeństwo otwarte na Europę i świat. Społeczeństwo aktywnych, uczestniczących w zmianach i rządzeniu państwem obywateli.
Dalsza część wizualizacji: