Bartłomiej Walczuk (mr osom) , creative director w 180heartbeats + JUNG v MATT zaprojektował dla Nike nowe ekologiczne pudełko.
Klienci otrzymują w nim każde zamówienie z nike.com oraz aplikacji SNKRS, składane w regionie EMEA. Zostało pomyślane tak, by do brandingu użyć jak najmniej farby. To kolejna proekologiczna inicjatywa Nike. We współpracy z fundacją WeForest marka sadzi drzewa, by zmniejszyć ślad ekologiczny.
180heartbeats + JUNG v MATT jest niezależną agencją interaktywną założoną w Warszawie w 2007 roku. Kreatywność, niezależność, wiara w siłę innowacji to najważniejsze wartości kierujące agencją, której misja brzmi: creating brand excitement. Aktualnie zespół 180 pracuje nad projektami dla takich firm i marek, jak: OBI, Nike, Google, Dakea, Husqvarna, NC+ Unilever. Agencja odpowiada także za powstanie pierwszej charytatywnej wytwórni muzycznej Rak’n’roll Records.
80heartbeats jest jedną z najczęściej nagradzanych agencji interaktywnych w Polsce. W ciągu 11 lat zdobyła ponad 200 nagród i wyróżnień na polskich i międzynarodowych festiwalach (m.in. Cannes Lions, Clio Awards, New York Festivals, Epica, Golden Drum, ADC*E, EFFIE, KTR). W kwietniu 2012 roku agencja 180heartbeats połączyła siły z JUNG v MATT. Efektem współpracy jest poszerzenie doświadczeń zespołu oraz współpraca nad projektami międzynarodowymi. Agencja specjalizuje się w świadczeniu usług z zakresu strategii, kreacji, designu, social mediów, analityki, technologii, a także eventów, w których dba o twórcze wykorzystywanie interakcji pomiędzy światami online i offline.
- Marka Nike z zarzutami greenwashingu?
- Mamastudio z brandingiem dla Lifetube
- Nie tylko dla koszykarzy – jakie Nike Air Max i Nike Jordan wybrać?
Jeden komentarz
Dodaj odpowiedź