w

OBI tak to robi w Niemczech: bilbordy zrób-to-sam

Obi tak to robi w niemczech: bilbordy zrób-to-sam

„OBI tak to robi” to reklamowe hasło polskiej gałęzi sieci budowlanej, które świetnie pasuje również do jej niemieckiej kampanii. Zamiast wieszać bilbordy, marka postanowiła efektownie odnowić zniszczone fasady kamienic.

Na pomysł zaprezentowania możliwości sieciówki w praktyce wpadła agencja Jung vs Matt z Hamburga. Na wybranych kamienicach, znajdujących się w pobliżu niemieckich oddziałów OBI, pojawiły się „bilbordy” będące odnowionymi fragmentami ich fasad w rozmiarze odpowiadającym wielkoformatowej reklamie. Odrapane i szare fronty kamienic ozdobiły barwne prostokąty z podpisem „Renovated with OBI”. Nowy wygląd uzyskały wszystkie elementy wchodzące w skład wyznaczonego obszaru, w tym tynk, okna, drzwi balkonowe i same balkony.

Pomysł miał być nie tylko sposobem na wyróżnienie się na tle konkurencji, która w Niemczech zabiega o klientów wyjątkowo agresywnie, ale też alternatywą dla krzykliwych bilbordów szpecących miejską przestrzeń. Do wykonania wszystkich renowacji posłużyły wyłącznie produkty znajdujące się w ofercie OBI.

Mapa doświadczeń z tauron - tylko na warsztatach ux

Mapa doświadczeń z Tauron – tylko na Warsztatach UX

Przedszkolaki w sieci to heavy users

Przedszkolaki w sieci to heavy users