Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

OMD z innowacyjną kampanią DOOH dla McDonald’s

OMD (Macroscope) zrealizowało ogólnopolską kampanię z nośnikami DOOH, w której dynamiczna kreacja wyświetlała na bieżąco informację w minutach o czasie potrzebnym na dojazd do najbliższej restauracji z ofertą śniadaniową. Sprytnie wykorzystane dane były pozyskiwane z aplikacji Targeo oraz Google Maps.

Ponad 200 nośników wyświetlało kierowcom informacje o czasie potrzebnym na dojazd do restauracji. Kampania była emitowana tylko w trakcie dostępności oferty śniadaniowej w restauracjach. Wybrane nośniki LED znajdowały się w odległości maksimum 2 km od restauracji.

czytaj:   Jakub Karólewski – nowy Project Manager w The Dust, Grupa Me & My Friends

To pierwsza, zakrojona na tak dużą skalę, kampania z mechanizmem odliczającym czas w Polsce. Podczas realizacji kampanii wykorzystano nośniki Screen Network oraz z MyLED. Kreację przygotowała agencja DDB & Tribal.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *