w

Tej wiosny Deichmann i dziewczyny rządzą w Social Mediach

Tej wiosny deichmann i dziewczyny rządzą w social mediach

Firma skupiła się na promowaniu idei przyjaźni pomiędzy młodymi kobietami. W ramach działań promocyjnych przeprowadzona została intensywna kampania z udziałem influencerek modowych, lifestylowych oraz urodowych.

Do współpracy zaproszone zostały m.in. ambasadorka marki Deichmann, Margaret wraz ze swoją przyjaciółką Hanną, youtuberki Red Lipstick Monster i Panna Joanna, Kasia i Paulina z kanału O Matko i Córko, aktorka Julia Wróblewska i jej kuzynka, a zarazem najlepsza przyjaciółka Daria Neska, piosenkarka Sylwia Lipka i Dominika Sozańska oraz siostry i przyjaciółki Sylwia i Olga Przybysz.

Influencerki wzięły udział w spotkaniach, których motywem przewodnim była przyjaźni pomiędzy dziewczynami. Każda z nich zaangażowała w akcję swoją najlepszą przyjaciółkę, a następnie we współpracy z zaproszonymi przez markę Deichmann fotografami, dziewczyny opowiedziały historie swoich znajomości.

Zaproszenie do kampanii otrzymały zarówno wielkozasięgowe influencerki,  jak i te o nieco mniejszej liczbie odbiorców. Kluczem, według którego dokonywaliśmy wyboru, były pasja, zaangażowanie i bliskie relacje z fanami. Zależało nam, żeby bohaterkami kampanii były dziewczyny z całej Polski, dlatego zorganizowaliśmy aż trzy InstaMeety – dwa w Warszawie i jedno w Poznaniu. Pozostawiliśmy dziewczynom całkowitą swobodę kreatywną – od wyboru stylizacji oraz butów na sesję zdjęciową, poprzez określenie scenariusza sesji zdjęciowej aż do możliwości nakręcenia filmów, bez wcześniejszego tworzenia i akceptowania skryptów – mówi Monika Majgaard z butiku content marketingowego SocialVibe.

Celem kampanii było przeprowadzenie działań przyciągających uwagę i angażujących społeczności internetowe: “Cieszymy się, że #DziewczynyRządzą wszedł do powszechnego użycia. Dziewczyny wykorzystują go nie tylko do oznaczania butów z wiosennej kolekcji marki Deichmann, ale także do komentowania tego, co dzieje się u nich w danym momencie, do opisu swoich zdjęć z przyjaciółkami, ale także zdjęć z treningów boksu czy wyścigów samochodowych. Jest on uniwersalnie wykorzystywany do opisu dziewczyńskiej rzeczywistości”  – mówi Maria Gajewska, Dyrektor Kreatywna LiquidThread.

Kampania wizerunkowa promująca wiosenno-letnią kolekcję miała miejsce na Instagramie, YouTube oraz Snapchacie. Dodatkowo na Facebooku marki prowadzone były działania związane z aktywacją w sklepach – fanki w wyniku głosowania decydowały o weekendowej zasadzie obowiązującej w sklepach Deichmann i powiązanej z nią zniżce na wybrany model butów.

Chcemy być tam, gdzie są nasze konsumentki, a one szukają inspiracji właśnie w mediach społecznościowych. W czasie trwania kampanii odnotowaliśmy ponad 10-procentowy przyrost obserwujących na Instagramie. Akcja spotkała się również z pozytywnym odbiorem na profilach influencerek, które zaprosiliśmy do współpracy. Treści związane z kampanią #DziewczynyRządzą wygenerowały łącznie ponad 750 000 lików i około 2 000 komentarzy w ciągu zaledwie kilku dni. Bardzo dużą liczbę odsłon odnotował także wywiad z Margaret i jej przyjaciółką Hanią oraz relacja z InstaMeetu na kanale O Matko i Córko. Ten pierwszy na różnych kanałach osiągnął w sumie ponad 200 000 odsłon, a film na kanale O Matko i Córko ponad 100 000 odsłon. – powiedział Tomasz Kwieciński, Specjalista ds. Social Media i PR w Deichmann.

 

Kampanię przygotowały i realizują agencje Social Vibe (kreacja i realizacja kampanii z Influencerami) oraz LiquidThread (strategia komunikacji, kreacja i realizacja kampanii ATL oraz digitalowej).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Dorian szymański

Dorian Szymański dołącza do zespołu 3i w Havas Media Group

Omd z innowacyjną kampanią dooh dla mcdonald's

OMD z innowacyjną kampanią DOOH dla McDonald’s