Dom mediowy OMD po raz pierwszy w Polsce wykorzystał w kampanii mobile angażującą kreację: Understital Blow Effect. Unikatowa technologia uruchamiana poprzez dmuchnięcie w mikrofon telefonu do tej pory nie była wykorzystana w kampanii reklamowej w Polsce.
Najnowsze rozwiązanie zostało wykorzystane w ramach komunikacji McDonald’s „Drwal – lepsza strona zimy”. Dzięki użyciu angażującej kreacji zostały podkreślone atrybuty produktu: z Burgerem Drwala zima nie jest taka zła. Kampania była wyemitowana w sieci YOC Poland. Kreacja została przygotowana przez DDB&Tribal.
Jest to kolejne innowacyjne rozwiązanie wykorzystane przez McDonald’s w Polsce. Brązowym Mixxem w kategorii Offline Digitizing zaowocowała zrealizowana przez OMD ogólnopolska kampania z nośnikami DOOH, w której dynamiczna kreacja wyświetlała na bieżąco informację w minutach o czasie potrzebnym na dojazd do najbliższej restauracji z ofertą śniadaniową. To również OMD we współpracy z DDB&Tribal zrealizowało dla McDonald’s pierwszą w Polsce kampanię reklamową na Instagramie a także w Instagram Stories.
Jeden komentarz