w

OMD z unikatową kreacją dla McDonald’s

Omd z unikatową kreacją dla mcdonald’s

 

Dom mediowy OMD po raz pierwszy w Polsce wykorzystał w kampanii mobile angażującą kreację: Understital Blow Effect. Unikatowa technologia uruchamiana poprzez dmuchnięcie w mikrofon telefonu do tej pory nie była wykorzystana w kampanii reklamowej w Polsce.

Omd z unikatową kreacją dla mcdonald’s

Najnowsze rozwiązanie zostało wykorzystane w ramach komunikacji McDonald’s „Drwal – lepsza strona zimy”. Dzięki użyciu angażującej kreacji zostały podkreślone atrybuty produktu: z Burgerem Drwala zima nie jest taka zła. Kampania była wyemitowana w sieci YOC Poland. Kreacja została przygotowana przez DDB&Tribal.

Jest to kolejne innowacyjne rozwiązanie wykorzystane przez McDonald’s w Polsce. Brązowym Mixxem w kategorii Offline Digitizing zaowocowała zrealizowana przez OMD ogólnopolska kampania z nośnikami DOOH, w której dynamiczna kreacja wyświetlała na bieżąco informację w minutach o czasie potrzebnym na dojazd do najbliższej restauracji z ofertą śniadaniową. To również OMD we współpracy z DDB&Tribal zrealizowało dla McDonald’s pierwszą w Polsce kampanię reklamową na Instagramie a także w Instagram Stories.

Jeden komentarz

    Nike i ford zatrudniają pisarzy sci-fi. Mają przewidzieć ich przyszłość

    Nike i Ford zatrudniają pisarzy sci-fi. Mają przewidzieć ich przyszłość

    Ponad 770 tys. Zł od mastercard dla wielkiej orkiestry świątecznej pomocy

    Ponad 770 tys. zł od Mastercard dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy