Pieniądze znajdują w fontannie, a na pytanie o przekroczenie deadline’u odpowiadają klientom „nie wiem” – czy tak wygląda staż w agencji interaktywnej? Kreatywny filmik rekrutacyjny agencji OX Media zdobywa Internet!
Agencja social media&interactive – OX Media poszukuje stażystów, którzy w przyszłości zawojują Internet. „Potrafimy odkrywać młode talenty, nawet jeśli na początku nie wiedzą wszystkiego” – to słowa rozpoczynające 2-minutowy przegląd rozmów o staż w agencji OX Media. Z przymrużeniem oka i na wesoło, ponieważ kandydatami są najmłodsi, którzy mierzą się z takimi pytaniami jak, „czym jest Internet?”, lub „do czego służy Facebook?”. Odpowiedzi zaskakują, bawią i angażują, aż do ostatniej sekundy nagrania.
– Terabajty kreatywności, mega flow i najwyższy stopień zaangażowania – takich cech wymagamy zarówno od potencjalnych stażystów, jak i od siebie. W OX Media nie znosimy nudy, tryskamy pomysłami, wyróżniamy i przyciągamy. Taka jest nasza agencja, tak wygląda nasza praca i stąd pomysły na nietypowe rekrutacje – mówi Dariusz Szpak, CEO Agencji OX Media.
Filmik miał wywołać uśmiech, zaangażować internetową społeczność i przyciągnąć młode gwiazdy Internetu. Liczba wyświetleń, komentarzy i udostępnień na Facebooku pozwala sądzić, że te cele agencja OX Media osiągnęła bez trudu.
To nie pierwsza kreatywna kampania rekrutacyjna agencji interaktywnej OX Media. Quiz w kosmosie w towarzystwie słonia i surykatki, dostępny na socialmediadirector.pl, to kampania, która w zeszłym roku pomogła wyłonić kandydata na stanowisko Social Media Directora agencji. Na kilka dni socialmediadirector.pl zdominował media społecznościowe, a pionierska kampania wyznaczyła nowy kierunek w prowadzeniu kreatywnych rekrutacji.
źródło: mat. pras