631% wzrostu przychodów i o 246% większy zasięg organiczny – to uśrednione wyniki kilku kanałów, które zostały zoptymalizowane przez jednostkę LifeTube Content Lab. W lutym LifeTube, największa w Europie Środkowo-Wschodniej agencja świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu, wprowadził nowe usługi i narzędzia technologiczne, które zwiększają przychody pasywne twórców.
Dzięki Content Lab materiały mogą docierać do szerszego grona widzów, a ja jako twórca mogę skupić się na tworzeniu jak najciekawszych odcinków programu MaturaToBzdura. Najważniejszą korzyścią ze współpracy z LifeTube jest spokój, że dbają o widzów również poza YouTube. MaturaToBzdura ma społeczność w wielu miejscach i chcemy, żeby wszyscy byli zadowoleni, a w tym pomaga Content Lab – mówi Adam Drzewicki, twórca kanału MaturaToBzdura.
LifeTube Content Lab to jednostka, która powstała, aby lepiej odpowiadać na potrzeby twórców należących do LifeTube, największej sieci partnerskiej MCN w Polsce. Nowe usługi oraz narzędzia technologiczne pozwalają twórcom na jeszcze efektywniejszą monetyzację tworzonych przez nich treści. Na czele działu stoi Sebastian Huber, Head of Content Lab, który swoje doświadczenie zdobywał m.in. w polskim oddziale firmy Jellysmack, gdzie odpowiadał za pozyskiwanie twórców internetowych i monetyzację treści na platformach społecznościowych.
Zdecydowana większość twórców nie zdaje sobie sprawy z wartości wyprodukowanych przez siebie treści. Opublikowane materiały z czasem przestają generować przychody, ale to nie oznacza, że nie sprawdzą się w innych mediach społecznościowych. Oddajemy w ręce twórców czas potrzebny na produkcję najlepszych materiałów, by po swojej stronie zająć się ich redystrybucją i optymalizacją, zwielokrotniając przy tym ich potencjał reklamowy i zarobki – dodaje Sebastian Huber, Head of Content Lab.
To dopiero początek serii zmian w produktach oferowanych twórcom przez LifeTube. W najbliższym czasie agencja ogłosi efekty kolejnych realizowanych działań.