w

Pasywne przychody i zasięg twórców nawet 6-krotnie w górę – wyniki LifeTube Content Lab

631% wzrostu przychodów i o 246% większy zasięg organiczny – to uśrednione wyniki kilku kanałów, które zostały zoptymalizowane przez jednostkę LifeTube Content Lab. W lutym LifeTube, największa w Europie Środkowo-Wschodniej agencja świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu, wprowadził nowe usługi i narzędzia technologiczne, które zwiększają przychody pasywne twórców.

Dzięki Content Lab materiały mogą docierać do szerszego grona widzów, a ja jako twórca mogę skupić się na tworzeniu jak najciekawszych odcinków programu MaturaToBzdura. Najważniejszą korzyścią ze współpracy z LifeTube jest spokój, że dbają o widzów również poza YouTube. MaturaToBzdura ma społeczność w wielu miejscach i chcemy, żeby wszyscy byli zadowoleni, a w tym pomaga Content Lab  – mówi Adam Drzewicki, twórca kanału MaturaToBzdura.

LifeTube Content Lab to jednostka, która powstała, aby lepiej odpowiadać na potrzeby twórców należących do LifeTube, największej sieci partnerskiej MCN w Polsce. Nowe usługi oraz narzędzia technologiczne pozwalają twórcom na jeszcze efektywniejszą monetyzację tworzonych przez nich treści. Na czele działu stoi Sebastian Huber, Head of Content Lab, który swoje doświadczenie zdobywał m.in. w polskim oddziale firmy Jellysmack, gdzie odpowiadał za pozyskiwanie twórców internetowych i monetyzację treści na platformach społecznościowych.

Zdecydowana większość twórców nie zdaje sobie sprawy z wartości wyprodukowanych przez siebie treści. Opublikowane materiały z czasem przestają generować przychody, ale to nie oznacza, że nie sprawdzą się w innych mediach społecznościowych. Oddajemy w ręce twórców czas potrzebny na produkcję najlepszych materiałów, by po swojej stronie zająć się ich redystrybucją i optymalizacją, zwielokrotniając przy tym ich potencjał reklamowy i zarobki – dodaje Sebastian Huber, Head of Content Lab.

To dopiero początek serii zmian w produktach oferowanych twórcom przez LifeTube. W najbliższym czasie agencja ogłosi efekty kolejnych realizowanych działań.


  1. Ekonomia twórców, czyli nowy trend wśród influencerów dla fan(s)ów
  2. Blogowanie może być sposobem na drugą wypłatę. Wystarczy wiedzieć, jak monetyzować bloga
  3. Ile można zarobić na blogu?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Paszabiceps ambasadorem marki betclic

PaszaBiceps ambasadorem marki Betclic

Tiktok

TikTok otwiera dostęp do interfejsu API dla naukowców i badaczy w Europie