w

PaszaBiceps ambasadorem marki Betclic

Paszabiceps ambasadorem marki betclic

Jarosław „paszaBiceps” Jarząbkowski, legendarny gracz Counter Strike: Global Offensive i absolutny lider e-sportu na świecie, został ambasadorem marki Betclic. Były zawodnik słynnego, polskiego składu organizacji Virtus.pro związał się z marką roczną umową.

Jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych postaci w historii światowego e-sportu. Choć zakończył już profesjonalną karierę zawodniczą, prowadzone przez niego streamy nadal oglądają dziesiątki tysięcy widzów. Jarosław „paszaBiceps” Jarząbkowski jako gracz Virtus.pro przyczynił się do lawinowego wzrostu popularności e-sportu nie tylko w Polsce, ale i na świecie.

Teraz „paszaBiceps” będzie miał nowe obowiązki – ambasadora marki Betclic. Na mocy rocznej współpracy ex-progamer, a obecnie streamer będzie m.in. prowadzić dedykowane marce live’y na Twitch.tv czy brać udział w transmisjach na żywo na kanale Betclic.

W ramach realizacji świadczeń Jarząbkowski wcieli się również w typera, który będzie dzielić się z fanami przewidywaniami na wybrane wydarzenia sportowe i e-sportowe.
Ciekawostką jest, że współpraca zakłada również udział „paszyBicepsa” w filmie dokumentalnym. Projekt realizowany będzie w ramach konkursu Papaya New Directors, którego Betclic jest Partnerem.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zakłady sportowe marki zasięg

Marketing branży bukmacherskiej w czerwcu [raport gemiusAdReal]

Pasywne przychody i zasięg twórców nawet 6-krotnie w górę – wyniki LifeTube Content Lab