in

Pepe Jeans i buty no.22 oczyszczające powietrze

Pepe jeans

Ekologiczna współpraca Pepe Jeans London z Laurą Maldonado

Marka Pepe Jeans London połączyła siły ze świetnie zapowiadającą się hiszpańską artystą Laurą Maldonado, która w ramach ekologicznej inicjatywy Tru-Blu stworzyła wyjątkowe rzeźby do kampanii kolekcji butów No.22 wiosna/lato 2020.

Sneakersy No.22 umożliwiają wspieranie środowiska w zupełnie nowy sposób. Unisexowy model sportowych butów został pokryty przezroczystą warstwą dwutlenku tytanu (TiO2), który pod wpływem promieniowania UVA eliminuje nawet 80% szkodliwych tlenków azotu (NOx) w powietrzu, z którym ma kontakt.

Pepe jeans i buty no. 22 oczyszczające powietrze

Hiszpańska artystyka stworzyła rzeźby na podstawie innowacyjnej technologii oczyszczania powietrza w butach Pepe jeans

Zanim założyła własne studio, Laura Maldonado rozwijała swój talent artystyczny w Berlinie i Helsinkach. Jej prace wywodzą się z eksperymentów z formą i materiałami, które przetwarza przez własne emocje. Jej specjalnością są wyjątkowe, jedyne w swoim rodzaju dzieła sztuki. Specjalnie do kampanii Pepe Jeans London, artystka zainspirowała się innowacyjną technologią oczyszczania powietrza, którą wykorzystują buty No.22.

Pepe jeans i buty no. 22 oczyszczające powietrze

Tlenki azotu są wysoce szkodliwymi związkami, produkowanymi przez silniki, elektrownie i piece. Przyczyniają się tym do niebezpiecznego zanieczyszczenia powietrza, którym oddychamy. Technologia zastosowana w sneakersach No.22 sprawia, że tlenki azotu rozkładane są na nieszkodliwe substancje.

Maldonado stworzyła pięć wyjątkowych rzeźb, które są jej artystyczną interpretacją reakcji chemicznej zachodzącej na powierzchni butów No.22. Jej prace wchodzą w widowiskowe interakcje ze światłem i współgrają z przepływającym powietrzem. Marka Pepe Jeans London sprawia, że ekologiczny styl życia jest w Twoim zasięgu ręki – lub stóp. Maldonado pokazuje, jak piękny może przy tym być.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

No bez jaj - kobiety pracują za darmo dwa miesiące każdego roku [kampania olx]

No bez jaj – kobiety pracują za darmo dwa miesiące każdego roku [kampania OLX]

Agencja nie do ogarnięcia wygrywa przetarg na kampanię wizerunkową enel-med

Agencja Nie Do Ogarnięcia wygrywa przetarg na kampanię wizerunkową enel-med