YouTube na całym świecie to ponad miliard unikalnych użytkowników w przeciągu każdego miesiąca. W Polsce z serwisu korzysta 13,4 milionów internautów. W każdej minucie dodawanych jest 600 godziny nowych plików wideo. YouTube to ogromny zasięg i potencjał. Teraz chce go wykorzystać nowa marka Tube.AD. Pierwsza profesjonalna agencja YouTube w Polsce.
Widzialni.pl – profesjonalna i doświadczona agencja SEO, która działa w branży od 8 lat – postanowiła wykorzystać siłę YouTube. Uruchomiła Tube.AD, pierwszą w Polsce agencję YouTube, która zajmuje się kampaniami wideo w sieci. Nowa marka Mateusza Zyguły, właściciela firmy widzialni.pl, chce zrewolucjonizować rynek reklamy i z pewnością tego dokona. W Polsce jest ponad 13 milionów użytkowników YouTube, co stanowi 67% zasięgu wśród wszystkich internautów w naszym kraju. I ten potencjał wykorzysta Tube.AD.
Zasięg
Działanie Tube.AD opiera się na formatach reklamy wideo na YouTube. Są to głównie materiały pojawiające się przed wybranym przez użytkownika filmem, które można pominąć po 5 sekundach emisji. Główną zaletą tego typu reklam jest zasięg. W tym przypadku zyskujemy jednak znacznie więcej. Bardzo precyzyjnie określa się odbiorcę i dostosowuje przekaz kampanii reklamowej konkretnie pod niego. Reklamy na YouTube docierają tylko do określonej publiczności.
Koszty
Z dobrze przygotowaną reklamą i z odpowiednio dobranym przekazem, można dotrzeć do konkretnych, zainteresowanych odbiorców oraz zwiększyć świadomość marki nawet 5 razy. Wszystko to niskim kosztem, ponieważ płaci się tylko za pełne obejrzenie filmu reklamowego. Ten format daje widzom kontrolę nad tym, które reklamy chcą oglądać i kiedy. To właśnie wyróżnia ofertę Tube.AD od telewizji oraz innych ofert reklamy internetowej.
Wyniki
Kampanię wideo na YouTube można bardzo dokładnie monitorować. Tube.AD swoim klientom raportuje oraz przekazuje dane na temat każdego kanału lub filmu, na którym była wyświetlona reklama. Przedstawia też raporty oglądalności prowadzonych kampanii wideo. Dzięki temu można śledzić i poprawiać wyniki kolejnych kampanii reklamowych na YouTube.
Czy agencja Tube.AD zrewolucjonizuje rynku reklamy w sieci? Przekonamy się już niebawem, czytając pierwsze raporty z kampanii. Zmiany były nieuniknione i nie można było z nimi zwlekać. Klient w sieci jest wybredny i szuka konkretnych informacji, więc należy wyjść naprzeciw jego oczekiwaniom.
źródło: mat. pras.