w

Zjednoczenie.com dla marki Reserved

Zjednoczenie. Com dla marki reserved

Marka Reserved, wraz z wejściem do salonów jesiennej kolekcji AW 2013/2014, przygotowała specjalnie na to wydarzenie stronę kampanii. Kreacją, projektem i wdrożeniem strony zajęła się agencja zjednoczenie.com.

Głównym celem strony jest prezentacja materiałów foto i video zrealizowanych podczas sesji. Trendy proponowane przez markę w tym sezonie to przede wszystkim kobieca, inspirowana naturą linia Wild Life oraz styl militarny w odsłonie Premium Soldier. Jesienne trendy męskie pokazane są w dwóch liniach. Rustic Workwear to trend inspirowany życiem na pograniczu miasta i natury oraz Silent City – trend zbudowany na skojarzeniach z najnowszymi technologiami i minimalizmem. Całość wzbogacono materiałami z backstage’u.

Bohaterką planu zdjęciowego została światowej sławy modelka Freja Beha Erichsen – jej magnetyczna uroda w połączeniu z krajobrazami Szkocji zaowocowały materiałem idealnie oddającym charakter nowej kolekcji.

Nowoczesny layout utrzymano w duchu minimalizmu. Układ strony podporządkowano komfortowi korzystania z serwisu, przy maksymalnej ekspozycji video i zdjęć kampanijnych. Reserved, we współpracy z agencją zjednoczenie.com, planuje również rozszerzenie kampanii o działania na Facebooku.

Reserved kampania 2013
Zjednoczenie. Com dla marki reserved

źródło: mat. pras.

zobacz też: Kampania #polskichlopak

10 na 10 dzieci jest nosicielami talentu. Kampania społeczna.

10 na 10 dzieci jest nosicielami talentu. Kampania społeczna.

Pierwsza agencja youtube w polsce

Pierwsza agencja YouTube w Polsce