in

Piłkarze Lecha przyłapani w Multikinie

W najbliższy czwartek po raz ostatni w tym roku będzie można obejrzeć w

Poznaniu mecz fazy grupowej Ligi Europy. Lech Poznań podejmie w

rewanżowym spotkaniu FC Basel. Z tej okazji klub z Bułgarskiej przygotował

kampanię profrekwencyjną, skierowaną do kibiców ze stolicy Wielkopolski.

Na tydzień przed rewanżowym meczem fazy grupowej Ligi Europy Lecha Poznań z

FC Basel, zawodników Poznańskiej Lokomotywy można spotkać nie tylko na

treningu. Trzech podstawowych graczy – Maciej Gajos, Paulus Arajuuri i Łukasz

Trałka spędzają tydzień przed spotkaniem z mistrzem Szwajcarii w centrum miasta.

Tego ostatniego, w towarzystwie trzech innych piłkarzy pierwszego zespołu trener

Jan Urban przyłapał również po godzinach w jednym z kin. Czy to eksperymentalna

metoda treningu, polegająca na zacieśnieniu więzi z fanami w przestrzeni miejskiej?

To przede wszystkim kampania, poprzez którą chcemy zachęcić wszystkich fanów

Lecha Poznań do kibicowania drużynie z trybun stadionu – odpowiada Wojciech

Terpiłowski, kierownik działu promocji i reklamy Lecha Poznań. Spotkanie z Bazyleą

to ostatni tegoroczny mecz Kolejorza w europejskich pucharach i przedostatni ze

wszystkich rozgrywanych u siebie. Chcielibyśmy zakończyć rundę jesienną z wysoką

frekwencją. Liczymy, że dzięki kampanii z udziałem naszych piłkarzy będzie to

możliwe – dodaje.

Zaangażowanie zawodników w działania promocyjne nie oznacza ich absencji na

treningach. Trzy postacie, które można spotkać w centrum Poznania to nie piłkarze

we własnych osobach ale metalowe figury. Natomiast zdemaskowanie Łukasza

Trałki, Dawida Kownackiego, Łukasza Pawłowskiego i Karola Linettego na kinowej

widowni to kluczowy moment filmu promocyjnego, przygotowanego przez Lecha

Poznań i Multikino 51.

W ubiegły czwartek, tuż przed rozpoczęciem jednego z wieczornych seansów na

ekranie pojawił się trener Kolejorza i nakazał swoim podopiecznym niezwłoczny

powrót na trening. Gdy „nakryci” piłkarze już mieli opuścić kino, trener przyznał, że to

jedynie żart i zaprosił publiczność do przybycia na Bułgarską. Zawodnicy wstali z

miejsc tylko po to aby rozdać, a w zasadzie „rozrzucić” po widowni piłkarskie

gadżety. Ponadto, na wszystkich widzów czekały ukryte pod kinowymi fotelami bilety

na mecz Lecha Poznań z FC Basel.

Oprócz akcji marketingowej klub ze stolicy Wielkopolski przygotował dla kibiców

specjalną promocję biletową. Każdy, kto zdecyduje się pojawić na Bułgarskiej 10

grudnia może skorzystać ze specjalnej oferty biletów przygotowanej przez klub.

Posiadacze karnetów otrzymają zniżkę w wysokości 50% (zamiast zwyczajowych

25%). Taki sam rabat jest dostępny również dla osób, które w tym sezonie kupiły

bilety na co najmniej dwa bilety na mecze europejskich pucharów, czyli mecze

eliminacji do Ligi Mistrzów i Ligi Europy oraz mecze fazy grupowej Ligi Europy.

źródło: mat. pras.

Jak rabaty wpływają na nasze decyzje zakupowe?

Jak rabaty wpływają na nasze decyzje zakupowe?

K2 otwiera disruption lab i wraz z arkiem skuzą pomoże korporacjom uruchamiać startupy

K2 otwiera Disruption Lab i wraz z Arkiem Skuzą pomoże korporacjom uruchamiać startupy