Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Nowa kampania Mazdy przypomina o fascynacji jazdą samochodem

Nowa kampania Mazdy pod hasłem Drive Together przypomina o emocjach towarzyszących prowadzeniu samochodu w czasach, kiedy wiele innych marek marginalizuje rolę kierowcy.

Odwołując się do antropocentrycznego fundamentu marki, kampania koncentruje się na tym, jak jazda samochodem pobudza ludzkie zmysły. Dla opisania więzi istniejącej między samochodem a kierowcą Mazda używa japońskiego określenia Jinba Ittai, które pierwotnie odnosiło się do idealnej harmonii między konnym łucznikiem a jego wierzchowcem.

Tomasz Nagot, dyrektor marketingu Mazda Polska, tak komentuje nową reklamę: „Kiedy inne marki ograniczają udział kierowcy w prowadzeniu samochodu poprzez stosowanie zmian technologicznych, naszą rolą jest tworzenie samochodów, które pozwalają kierowcy poczuć bliskość z autem. Nasi projektanci i inżynierowie starają się opanować tę sztukę do perfekcji. Uważamy, że sprawna komunikacja między kierowcą i samochodem nie tylko zwiększa bezpieczeństwo jazdy, ale także powoduje, że dostarcza ona większej satysfakcji i przyjemności. Chcemy, aby ludzie byli kierowcami naszych samochodów, a nie tylko ich pasażerami. Kampania Drive Together podkreśla jedność kierowcy z samochodem”.

czytaj:   Jesteś kobietą? Nie masz prawa czytać tego artykułu

Pierwsza reklama telewizyjna przedstawia skojarzenia między ludzkimi zmysłami a różnymi podzespołami i funkcjami samochodu, którym jest nowa Mazda MX 5 RF — najnowsza wersja najlepiej sprzedającego się na świecie sportowego roadstera.

Kampania Drive Together będzie prowadzona we wszystkich kanałach wykorzystywanych przez Mazdę, w tym w telewizji, i internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Pierwszą emisję spotu reklamowego zaplanowano na 3 kwietnia 2017. Za adaptację kampanii na rynku polskim odpowiada agencja J. Walter Thompson Warsaw oraz dom mediowy Mindshare.

czytaj:   Insta-mag według Mazdy

Autorzy

Dyrektor ds. marketingu: Ignacio Beamud, dyrektor ds. marketingu, Mazda Motor Europe

Agencja: Team Cosmo / Antidote

Dyrektor kreatywny: Tim Ashton

Dyrektor ds. obsługi klienta: Marco Köditz

Zespół kreatywny: Toby Derham

Dyrektor ds. planowania: Elena Bernardelli

Producent ze strony agencji: Tim Greven

Produkcja: soup.filmproduktion GmbH, Berlin

Dyrektor: Christian Webber

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,