Ogłoszono zwycięzców tegorocznej edycji Facebook Awards, konkursu nagradzającego najlepsze i najbardziej inspirujące realizacje na Facebooku, które wyznaczają standardy nowoczesnej komunikacji. W jury zasiadły największe autorytety światowej reklamy, m.in. David Droga, Nick Law i Gerry Graf.
Do tegorocznego konkursu Facebook Awards zgłoszono tysiące projektów zrealizowanych w 80 krajach w 2014 roku.
Wśród nagrodzonych po raz pierwszy w historii konkursu znalazła się agencja z Polski. Złoto w kategorii Media Strategy otrzymał projekt zrealizowany dla Polskich Linii Lotniczych LOT „#KISSaLOT – Świat pod jemiołą”.
„LOT znalazł się wśród pierwszoligowych marek i social mediowych kampanii rozpoznawalnych na całym świecie. Dzięki innowacyjnemu wykorzystaniu technologii i otwartości klienta na niestandardowe rozwiązania udało się nam zrealizować projekt doceniony przez tak znamienite jury. Jest to też dotychczas najwyższa nagroda dla DDB Worldwide na Facebook Awards” – komentują Zuza Duchniewska-Sobczak i Maciek Waligóra, Executive Creative Directors DDB&tribal.