w

Dawid Kaźmierczak social media & PR directorem w 180heartbeats + JUNG v MATT 

Dawid kaźmierczak social media & pr directorem w 180heartbeats + jung v matt 

Dawid Kaźmierczak stanął na czele nowo utworzonego działu social media & PR i będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem oraz rozwój biznesu 180heartbeats + JUNG v MATT w tym obszarze. Będzie raportował bezpośrednio do zarządu.

Zadaniem połączonych kompetencji social media oraz PR, będzie zbieranie insightów od społeczności zbudowanych wokół marek oraz reagowanie na nie w kreatywny sposób “real-time”. Dodatkowo zespół będzie analizował wiarygodne dane, trendy kulturowe oraz badania na temat zachowań konsumentów. Dzięki takiemu podejściu do PR & social mediów powstanie komunikacja odwołująca się nie tylko do siły nabywczej, ale również poglądów konsumentów, umożliwiając im tym samym utożsamienie się z wartościami danej marki.

– Widzimy rosnące zapotrzebowanie ze strony klientów na działania dla marek, które poruszają sprawy społeczne np. Ben&Jerry’s czy stają się ikonami kultury np. Męskie Granie od Żywca. Dodatkowo zasilenie naszej oferty PR & social media danymi oraz badaniami będzie zbliżać marki do potrzeb konsumentów – mówi Marcin Gaworski CEO 180heartbeats + JUNG v MATT.

Dawid dołączył do 180heartbeats + JUNG v MATT po 3 latach spędzonych w McCann Worldgroup, gdzie odpowiadał za zarządzanie zespołem social media i kreowanie komunikacji w tych kanałach.

Wcześniej doświadczenie zdobywał w takich agencjach jak Ogilvy, K2 oraz DDB Warszawa. Poza aktywnością agencyjną jest członkiem kapituły Papaya Young Directors, pomysłodawcą oraz współtwórcą kategorii Instagram Stories oraz czynnym felietonistą MMP. Kampanie, które współtworzył dla LOT, IKEA, Decathlon, Coca Cola, Wyborowa, KFC oraz Mastercard zdobywały najwyższe wyróżnienia na takich festiwalach jak: EFFIE, KTR, Innovation Awards oraz nagrody i nominacje w Cannes Lions, Golden Drum oraz Eurobest.

Prywatnie od 10 roku życia posiada jedną miłość jaką jest deskorolka i wszystko co z nią związane. Lubi też buty, surrealizm i pomarańczowe napoje gazowane z Włoch .

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Visa Foundation przekaże 210 milionów dolarów na wsparcie małych firm i mikroprzedsiębiorstw w walce ze skutkami gospodarczymi COVID-19

Saltino active_animacja

E-kolacja z Salatino Active i Graalem. Marki pokazują, że chcieć to móc