w

Polska kampania społeczna w świecie Minecrafta

Polska kampania społeczna w świecie minecrafta

Stalexport Autostrada Małopolska S.A. rozpoczęła kampanię edukacyjną, poruszającą problem porzucania psów przy drogach. Trzonem akcji jest konkurs adresowany do graczy Minecrafta, których wirtualne historie mają pomóc kreować odpowiedzialną i humanitarną postawę wobec zwierząt.

Ambasadorami kampanii zostali popularni Youtuberzy: MagdalenaMariaMonika, RoxMb oraz Vertez.

Termin rozpoczęcia kampanii jest nieprzypadkowy – ferie zimowe, podobnie jak wakacje, to czas, kiedy odnotowuje się więcej przypadków porzucania psów przy drogach. Chcąc zwrócić uwagę na to negatywne zjawisko, zarządca A4 Katowice-Kraków sięga po jedno z najpopularniejszych internetowych narzędzi – grę Minecraft. Konkurs na najlepsze historie stworzone w Minecrafcie, traktujące o problemie porzucania czworonogów przy drogach, adresowany jest przede wszystkim do dzieci i młodzieży, które, uwrażliwione na los swoich pupili, mogą kształtować postawy dorosłych.

MagdalenaMariaMonika

RoxMb

Vertez

– Kampanię kierujemy do młodych ludzi, bo to często na ich życzenie pies staje się nowym domownikiem. Zdarza się, że jest nieprzemyślanym prezentem, np. gwiazdkowym, który szybko przytłacza ilością obowiązków albo staje się przeszkodą w obliczu wyjazdu na ferie. Pozbywanie się psów w okrutny sposób, poprzez wyrzucanie ich z samochodów, czy zostawianie przy drogach, to realny problem, który w naszej kampanii przenosimy do świata wirtualnego. Korzystając z potężnego potencjału komunikacyjnego gry Minecraft oraz odwołując się do wrażliwości dzieci i młodzieży, mamy szansę trafić z naszym przekazem również do ich rodziców. Celem konkursu jest pokazanie w kreatywny sposób odpowiedzialności, z jaką wiąże się posiadanie psa i jak być dla zwierząt po ludzku dobrym – mówi Rafał Czechowski, rzecznik prasowy SAM SA.

Zaproszeni do współpracy Youtuberzy i gracze Minecrafta – MagdalenaMariaMonika, RoxMb i Vertez – z początkiem ferii zimowych ogłosili start konkursu Gra o psieżycie za pośrednictwem swoich kanałów na portalach społecznościowych. Zapowiedzi mają już w sumie blisko pół miliona odsłon, a do organizatora konkursu wpływa codziennie kilkadziesiąt prac. Autorzy najlepszych historii spotkają się z gwiazdami Minecrafta podczas finału kampanii, który odbędzie się w marcu tego roku. Do wygrania są również: profesjonalny fotel gamingowy oraz zestawy oryginalnych gadżetów z podpisami gwiazd Minecrafta.

– Zaangażowałem się w tę kampanię, ponieważ sam jestem posiadaczem zwierzaka i nie mogę sobie nawet wyobrazić, że mógłbym go porzucić i to w tak okrutny sposób. Cel akcji jest dla mnie bardzo ważny, dlatego chcę uczulić innych na takie sytuacje. Zachęcam, żeby przyłączyć się do nas i wziąć udział w konkursie, bo to nie tylko dobra zabawa, ale też istotna kwestia dla nas wszystkich – mówi RoxMb.

Linki do filmów prezentujących stworzone w Minecrafcie historie, poruszających problem porzucania psów przy drogach, można przesyłać do 25 lutego 2018 roku poprzez formularz zamieszczony na stronie kampanii: www.graopsiezycie.pl. Pod tym adresem znajdują się także: regulamin i harmonogram konkursu oraz pozostałe szczegóły dotyczące akcji.

Zapowiedzi Youtuberów można zobaczyć na stronach:

Filmy konkursowe nie mogą być dłuższe niż 3 minuty, muszą być oryginalnym dziełem uczestnika konkursu i powinny być zamieszczone na jego kanale w serwisie Youtube w trybie niepublicznym.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zrób zimie na złość – radzi ikea w najnowszej kampanii

Zrób zimie na złość – radzi IKEA w najnowszej kampanii

Przychody platformy reachablogger. Pl sięgnęły w 2017 r. Niemal 0,4 mln zł, potrojone rok do roku

Przychody platformy REACHaBLOGGER.pl sięgnęły w 2017 r. niemal 0,4 mln zł, potrojone rok do roku