w

Promocja czytelnictwa z zeszłego stulecia

Promocja czytelnictwa z zeszłego stulecia

Są autorzy i ich książki, których nie trzeba przedstawiać. Są tzw. klasyki literatury, z którymi spotkamy się przynajmniej raz – w szkole. Są takie, do których wracamy przez całe życie.

Pomyślelibyście, że część z nich kosztowała kiedyś kilkadziesiąt centów, a pierwsze wydanie zostało sprzedane w ilości kilku egzemplarzy? Jeśli ktokolwiek miał na tym zarobić (nie mówiąc o uznaniu, czy sławie), trzeba było postawić na promocję. Tak, tak! Nie tylko dziś trzeba promować czytelnictwo.

Zapraszamy do galerii reklam, które prawdopodobnie jako pierwsze wspomniały o Hemingwayu i Vonnegucie, Kubusia Puchatka określały mianem misia lekko przy kości 😉 albo uczyły jak czytać Ulissesa (od początku wiadomo było, że nie będzie łatwo).

Read Me: A Century of Classic Book Ads admonkey

Read Me: A Century of Classic Book Ads admonkey

Read Me: A Century of Classic Book Ads admonkey

Read Me: A Century of Classic Book Ads admonkey

Read Me: A Century of Classic Book Ads admonkey

Read Me: A Century of Classic Book Ads admonkey

Read Me: A Century of Classic Book Ads admonkey

Ponad 300 reklam książek amerykańskich mistrzów pióra i gwiazd jednej pozycji znajdziecie w Read Me: A Century of Classic Book Ads Dwighta Garnera.

 

Grafiki via brainpickings.org

Policja katowicka ogłasza konkurs na antyreklamę narkotyków

Policja katowicka ogłasza konkurs na antyreklamę narkotyków

Top 22 boskich reklam

Top 22 boskich reklam