Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Top 22 boskich reklam

Tym razem prezentujemy Wam Top 22 reklam, w których wykorzystano postać Jezusa. Obecność Syna Bożego w przekazach bez wątpienia sugeruje boski i niezwykły charakter reklamowanych produktów 🙂

1. Taevas Ogilvy dla Koger & Partnerid – estońskiej firmy zajmującej się budownictwem, generalnym wykonawstwem inwestycji i projektowaniem wnętrz.

Koger & Partnerid admonkey

2. Kampania przeciwko gerontokracji we Włoszech autorstwa agencji Cayenne. Dzięki bożej interwencji UFO wleciało w samolot, posyłając prosto do nieba starego rejenta.

Cayenne admonkey

3. The Evangelical Lutheran Church of Finland również postanowił reklamować się w boski sposób. Za kreację odpowiada TBWA/PHS.

The Evangelical Lutheran Church 1 admonkey

The Evangelical Lutheran Church 2 admonkey

The Evangelical Lutheran Church 3 admonkey

4. Kontrowersyjna kampania czekolady pod tytułem „Black Jesus” autorstwa Aclc Advertising.

Aclc Advertising admonkey

5. Świetna reklama, która odwołuje się do cudu chodzenia po wodzie. Kreacja została stworzona przez Agencję Draftfcb dla International Surfing Museum.

International Surfing Museum admonkey

6. Przekaz promujący agencję McCann-Erickson – You won’t be sorry you listened to us (nie pożałujesz, jeśli nas posłuchasz).

McCann-Erickson admonkey

7. Ade, Bogota jest odpowiedzialna za kreację reklamującą rozgłośnię radiową – Radioactiva, The Rock Planet 97.9 F.M.

Radioactiva admonkey

8. Odważna kampania Sigatiba Vodka, w której Jezus jest przedstawiony w typowo ludzki sposób z charakterystycznym ułożeniem rąk;)

Sigatiba Vodka 1 admonkey

Sigatiba Vodka 2 admonkey

Sigatiba Vodka 3 admonkey

Sigatiba Vodka 4 admonkey

9. Kreacja Jesus Christ — JESUS APARICIÓN autorstwa TBWA/Design.

TBWADesign admonkey

10. Również East Timor Tourism promuje się wykorzystując podobiznę Jezusa. Za kreację odpowiada Ogilvy & Mather.

East Timor Tourism admonkey

11. Agencja Y&R Praha dla Harley-Davidson wykorzystała wizerunek Jezusa oraz pierwsze przykazanie “Nie będziesz miał bogów cudzych przede mną”. Reklama ukazała się w 2005 roku w Czechach.

Harley-davidson admonkey

12. Odważny przekaz marki obuwniczej Pony stworzony przez Silverstein & Partners.

Pony admonkey

13. Firma Chunlan także promuje swój produkt – pralkę – w oryginalny sposób, wykorzystując pomnik Jezusa z Rio de Janeiro. Za przekaz odpowiada Ogilvy & Mather.

Chunlan admonkey

14. Boskie ciało – takie skojarzenia nasuwa się oglądając reklamę Ego Centrum Men’s Health Club autorstwa agencji J Walter Thompson – Parintex.

Ego Centrum Men's Health Club  admonkey

15. Kolejna reklama, w której wykorzystano motyw śmierci Jezusa na krzyżu. Tym razem Diamond Ad dla Kyungdong Boiler – firmy produkującej bojlery.

Kyungdong Boiler admonkey

16. Zabawny przekaz marki Durex, w którym Jezus zasłania oczy 🙂 Za kreację odpowiada Serviceplan Marketing Werbeagentur.

Durex admonkey

17. Reklama Snowboard School autorstwa Publicis Zurich jest utrzymana w podobnej konwencji, co przekaz marki Durex.

Snowboard School admonkey

18. Euro Rscg Corporate dla Tourism For Development. Podczas opalania się pamiętajcie, aby zdejmować okulary przeciwsłoneczne 😉

Tourism For Development admonkey

19. Jezus jako zawodnik drużyny piłkarskiej. Na taki pomysł wpadła agencja Saatchi & Saatchi promując Sporting Events.

Sporting Events admonkey

20. Bardzo kontrowersyjna reklama autorstwa autorstwa Eje Publicitaria dla kancelarii prawniczej – Hernan Iglesias.

Hernan Iglesias admonkey

21. World Aids Week promuje się wykorzystując wizerunek Jezusa jako postaci walczącej o wolność dla ludzi. Reklama autorstwa TBWA Hunt Lascaris Cape.

World Aids Week admonkey

22. Za przekaz Easter Celebration odpowiada agencja Christians In Media. Nie bez powodu reklama przybrała formę plakatu propagandowego.Easter Celebration admonkey