w

Słuchacze „Nowego PR-u” dla Poland Business Run

Słuchacze „nowego pr-u” dla poland business run

 Przed takimi zadaniami stanęli słuchacze 14 edycji studiów podyplomowych na kierunku „Nowy public relations” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie.

W roku akademickim 2016/2017 studenci „Nowego PR-u” pracowali nad kompleksową kampanią public relations dla Fundacji Poland Business Run, głównego organizatora największej charytatywnej sztafety w Polsce. Tegoroczna edycja biegu, który pomaga spełniać marzenia osób po amputacjach, odbędzie się 3 września w 8 miastach Polski (wciąż trwają zapisy).

– Co roku na 9 miesięcy słuchacze „Nowego PR-u” stają się pracownikami agencji public relations, by już na pierwszych zajęciach od prawdziwego klienta otrzymać brief i zaproszenie do wzięcia udziału w przetargu. W Wyższej Szkole Europejskiem im. ks. Józefa Tischnera kładziemy szczególny nacisk na zdobywanie konkretnej, aktualnej i narzędziowej wiedzy, pod okiem doświadczonych ekspertów-praktyków komunikacji. Ten sprawdzony przez nas model pozwala przyswajaną wiedzę od razu testować, optymalizować i wdrażać w życie. Do zostania profesjonalistą ds. public relations potrzeba praktyki, praktyki i jeszcze raz praktyki. Interdyscyplinarny program naszych studiów kierujemy do wszystkich zainteresowanych nabyciem praktycznej wiedzy i umiejętności koniecznych do wykonywania zawodu PR-owca – mówi Łukasz Majewski, opiekun merytoryczny kierunku.

Pracując dla Fundacji Poland Business Run studenci przeszli przez cały proces tworzenia i przygotowania działań PR – od narzędzi analitycznych, opracowanie strategii i optymalnego modelu działania zapewniającego efektywną realizację postawionych celów i dotarcie z przekazem do grupy docelowej, poprzez dobranie kanałów komunikacji, budżetowanie i harmonogramowanie całego projektu, na wyborze sposobów pomiaru i optymalizacji rekomendowanych rozwiązań skończywszy.

Studia podyplomowe „Nowy PR” zakończyły się prezentacją autorskiej propozycji działań PR przygotowanej przez agencję „PRODIŻ” (agencja stworzona na potrzeby studiów podyplomowych) przed przedstawicielami Fundacji Poland Business Run.

– Organizując największy charytatywny w Polsce bieg – Poland Business Run, żyjemy trochę niejako w biegu. Studenci kierunku „Nowy PR” pomogli nam na chwilę się zatrzymać i spojrzeć na nasze działania z innej perspektywy i z większym obiektywizmem. Grupa rzetelnie oceniła dotychczasową komunikację biegu oraz, poprzez świetnie przeprowadzoną analizę, zaproponowała nową strategię działania. Wybraliśmy z niej kilka pomysłów, które już wkrótce wdrożymy – ocenia Marta Hernik, Global Project Manager Poland Business Run.

– Studia podyplomowe „Nowy PR” to świetna przygoda edukacyjna. 100% merytoryki, dzięki zajęciom prowadzonym przez praktyków z poszczególnych obszarów PR oraz możliwość regularnego praktykowania podczas warsztatów, gdzie tworzy się rozwiązania dla prawdziwego klienta. To najlepsza droga do nauki kunsztu PR. Zajęcia prowadzone są z pasją i w mocno zróżnicowany sposób – nie ma wiec miejsca na nudę. Tematy koncentrują się wokół wszystkich ważnych tu i teraz narzędzi, kanałów komunikacji, jak i zasad postępowania. A jako, że PR to jedna z tych dziedzin, które zmieniają się dynamicznie, gorąco polecam te studia nie tylko osobom na początku kariery zawodowej, lecz także wszystkim tym, którzy podobnie jak ja, mają za sobą sporo lat doświadczeń – mówi tegoroczna absolwentka – Elżbieta Szydłowska, dyrektor zarządzająca Business Boutique, wcześniej dyrektor marketingu i PR Grupy Nowy Styl oraz dyrektor sprzedaży i marketingu oraz członek zarządu firmy Baltic Wood.

– Nowe trendy i narzędzia komunikacji, zmiany na rynku pracy, potrzeby pracodawców, obserwacje branży, opinie ekspertów, oczekiwania przyszłych słuchaczy, sugestie absolwentów – za tym wszystkim co roku musi nadążać program naszych studiów. Podczas jubileuszowej, piętnastej już edycji kolejni słuchacze rozwiną swoje skrzydła – mówi Łukasz Majewski.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Magdalena czmuda

Branded Content – gdy tradycyjna reklama już nie działa

Polski rynek ebooków ma już 10 lat

Polski rynek ebooków ma już 10 lat