Polski startup Sparkly – dostarczający rozwiązanie live commerce – rozpoczyna współpracę z CCC, jedną z największych detalicznych spółek obuwniczych w Europie Środkowej i jednym z największych producentów obuwia w Europie. Regularne sesje sprzedażowe live video wprowadzają do e-commerce CCC doświadczenia zakupowego zarezerwowane dotąd dla sklepów stacjonarnych.
W dobie zamkniętych galerii handlowych, Sparkly pomaga wprowadzić do e-commerce doświadczenie zakupowe, które tradycyjnie oferują sklepy stacjonarne: kontakt ze sprzedawcą, prezentację produktu na żywo czy odpowiedzi na pytania klientów. Dzięki technologii oferowanej przez Sparkly, CCC w bardzo prosty i szybki sposób może wprowadzić te elementy do sesji live video.
Efekty pierwszych realizacji można obejrzeć na stronie CCC w serwisie Facebook: https://www.facebook.com/CCC.Poland/live_videos/
Sparkly jest polskim produktem o globalnych ambicjach. Zespół startupu zlokalizowany jest w Krakowie.
Obserwując zmiany, jakie zachodzą na rynku e-commerce, rozwijamy nasz produkt w kierunku narzędzia wpierającego sprzedażowe sesje video. Nasze rozwiązanie jest samoobsługowe, proste w użyciu i niedrogie. Naszą ambicją jest sprawienie, by pracownicy naszych klientów stali się „gwiazdami” live commerce – mówi Piotr Friedberg, CEO Sparkly.
Jakie funkcje oferuje Sparkly? To przede wszystkim łatwe w użyciu widgety, które wzbogacą live streaming o elementy sprzedażowe. Organizator streamu jest w stanie wszystko samodzielnie obsłużyć, bez konieczności angażowania zespołu profesjonalistów.
Widgety, które obecnie oferuje Sparkly, to m.in.:
- prezentacje produktów,
- przeprowadzanie sesji pytań i odpowiedzi wśród oglądających,
- głosowania przeprowadzane wśród widzów.