Tak złe, że aż kultowe. Popularne zdjęcia ze Stocka są tym dla świata marketingu, czym comic sans dla typografów. Teraz część z nich ozdobi koszulki ze ściśle limitowanej kolekcji, za którą stoi Adobe, startujące z własnym serwisem z niesztampowymi zdjęciami stockowymi.
Kobieta śmiejąca się do sałatki, wyszczerzona pracownica call center czy para seniorów przed komputerem to tylko kilka przykładów zdjęć stockowych, które na przestrzeni lat niczym plaga zalewały materiały marketingowe rozmaitych firm.
Adobe wraz z agencją Abby Priest postanowili przenieść je na koszulki w ramach symbolicznego pożegnania z obrazami, które kreatywni kochają nienawidzić, przed wejściem w zupełnie nową erę firmowej fotografii reprezentowaną przez Adobe Stock.
Kolekcja koszulek Adobe Stock Apparel, stworzona w ramach marketingowej akcji, jest ściśle limitowana i przeznaczona dla wybranych odbiorców, dlatego niestety nie trafi do otwartej sprzedaży.
Czym jest brief kreatywny i co musi się w nim znaleźć, by spełniał swoje zadanie?
Kampania profrekwencyjna To Twój Wybór – głos kobiet ma znaczenie