Związki partnerskie to bardzo aktualny i budzący spore emocje tematy. W Polsce marketing produktów gay friendly to nie jest jeszcze popularny temat, ale na pewno warto wspomnieć o takim marketingu, ponieważ z założenia bywa bardzo kreatywny, ale też żartobliwy. Z tego właśnie powodu postanowiliśmy przedstawić Wam odważne kampanie reklamowe marketingu lgtb.
1. Odważna reklama agencji Euro RSCG Amsterdam dla Gay Hotel Black Tulip.
2. Kampania baru Aunt Charly’s, który zaprosił do współpracy agencję The Integer Group. W przekazach zostały konsekwentnie zastosowane pary, które mają symbolizować przedstawicieli tej samej płci.
=”https://admonkey.pl/wp-content/uploads/2013/02/gay33.jpg”>
3. Kolejny odważny przekaz. Za reklamę odpowiedzialna jest agencja Ruport.
4. Folsom Street Fair, organizująca fetyszowe eventy, reklamuje się za pomocą kontrowersyjnego plakatu, nawiązującego do słynnego obrazu „Ostatnia wieczerza” Leonarda da Vinci.
5. Kampania przygotowana dla Family Builders Adoption – instytucji adopcyjnej, przez Better World Advertising.
6. Bardzo śmiała kreacja dla Gay Bar przygotowana przez czeską agencją Euro Rscg Prague.
7. Gay Club „ Tip Top” w Szwecji reklamuje się za pomocą amerykańskich pączków. Za przekaz odpowiada Cole Russell & Pryce.
8. Agencja Hinterm Mond Werbeagentur jest odpowiedzialna za kreacje dla klubu Deutsche Eiche.
9. Publicis Frankfurt dla Gay Club “Moal Club/lounge”.
10. Tym razem Publicis Frankfurt dla Galileo Gay Sauna.
11. Kolejna reklama bazująca na skojarzeniach. Tym razem agencja Change Communication dla Gay Football Team: Cream Team Cologne Sc Janus.
12. Odważne przekazy dla Amnesty International od Saatchi & Saatchi.
13. Apollo Sauna reklamuje się wykorzystując motyw prysznica i mydła. Za kreację odpowiada Jung Von Matt/Alster.
14. Agencja McCann Erickson dla Frankfurt Gay Centre.
15. Ogilvy Office reklamuje Appeal To Support Gay Newspaper Foundation za pomocą świnki-skarbonki.
16. Kampania Ya.com dla Chueca.com Gay Website została zaprojektowana przez Romulo & Remo.
17. Agencja F/Nazca Saatchi&Saatchi z Brazylii jest odpowiedzialna za kampanię CONNECTING COUPLES dla Zip.net – portalu dla homoseksualistów.
18. Karciane inspiracje również od brazylijskiej agencji dla Zip.net.
19. Publicis Romero dla Cabaretito Gay Bar w Meksyku.
20. Reklama kolejnego portalu internetowego – Ilga Portugal. Za kreację odpowiada Z. Publicidade.
21. Ponownie kampania dla hiszpańskiego portalu. Projekt autorstwa Ruiz Nicoli.
22. Agencja Ruiz Nicoli zastosowała technikę typografii w reklamie programu porno.
23. Odważna i erotyczna kampania dla Gay Information Centre. Za kreację odpowiada Selbynolte DDB.
24. Gay Association Of Catalonia reklamuje się wykorzystując nieco zmodyfikowane freski Michała Anioła 🙂
25. Agencja LOWE Lintas & Partners dla Olympic Gay Game Soccer Team w Sydney.
26. Gorąca linia w dosłownym znaczeniu. Kampania stworzona przez Idea Company.
27. Agencja McCann-Erickson jest odpowiedzialna za kreację PALCO XXX. THE GAY X CHANNEL dla Via Digital.
28. Reklama sauny – Treibhaus autorstwa Publicis Werbeagentur.
29. Za kampanię reklamującą Gay Film Festival w Południowej Afryce odpowiedzialna jest agencja Tbwa\Hunt\Lascaris.
30. Tym razem agencja Saatchi & Saatchi promuje wydarzenie filmowe.
31. Kolejna reklama baru – Works, autorstwa Leo Burnett.
32. Rozgłośnia radiowa Free FM promuje się w oryginalny sposób. Za kreację odpowiada Young & Rubicam Sydney.
33. Event Gay & Lesbian Festival in Norway także reklamuje się w kreatywny sposób wykorzystując Tarzana, Supermana, Freuda oraz filmu „Absolwent”. Kreacja stworzona przez Bates Camp.